تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 22539

بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در هرمزگان

بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در هرمزگان

جمالی نژاد اعلام کرد بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در هرمزگان معاون وزیر کشور گفت: قدامات بسیار خوبی در خصوص بافت فرسوده هرمزگان انجام شده، که می توان به بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده اشاره کرد. به گزارش دنیای اسرار به نقل ازمهر، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور

Print Friendly, PDF & Email

جمالی نژاد اعلام کرد

بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در هرمزگان

معاون وزیر کشور گفت: قدامات بسیار خوبی در خصوص بافت فرسوده هرمزگان انجام شده، که می توان به بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده اشاره کرد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل ازمهر، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در نشست ویدئوکنفرانس وزیر کشور با استاندار، معاونین و فرمانداران هرمزگان اظهار کرد: انجام ۵۴۰۰ پروژه عمرانی با مبلغی بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد و افتتاح ۹۰۰ میلیارد پروژه در دهه مبارک فجر سال گذشته نشان از تحرک خوب استان هرمزگان در حوزه سازندگی دارد.

وی ادامه داد: ۵۴۹ پروژه شاخص عمرانی در روستاها نیز نشان از توجه به این موضوع در همه مناطق و نواحی این استان است.

جمالی نژاد گفت: اقدامات بسیار خوبی با همکاری سازمان بازآفرینی وزارت راه در خصوص بافت فرسوده استان هرمزگان انجام می‌شود، که بازسازی و نوسازی ۳۸۰۰ هکتار بافت فرسوده استانی به ویژه در بندرعباس در حال انجام است.

معاون عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه استان هرمزگان از جمله استان‌هایی است که بحث نظارت و بازرسی از شهرداری‌ها و شوراهای شهر را به طور منظم دنبال می‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال پایانی شوراهای شهر و روستا و شهرداری‌ها هستیم، بحث نظارت و بازرسی از شهرداری‌ها به طور مستمر و جدی بسیار اهمیت ویژه ای دارد که تشکیل ۶۰ پرونده برای مدیران شهری متخلف در استان و ارسال ۲۳ پرونده به هیأت تخلفات توسط استانداری نشان دهنده عزم جدی مدیران استانی در سالم سازی و شفافیت در حوزه‌های شهری است.

جمالی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه از ۱۸ کارگروه و کمیسیون‌های مرتبط با معاونت عمرانی، اکثر آنها در سال جاری در استان هرمزگان فعال بوده‌اند و سه کارگروه تخصصی گردشگری، ستاد مناسب سازی محیط برای معلولین و ستاد پیشگیری و مقابله با زمین خواری نیز باید تشکیل جلسه دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.