تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 22562

ارتقاء تجهیزات مخابراتی در شهرستان شهرضا

ارتقاء تجهیزات مخابراتی در شهرستان شهرضا

به گزارش دنیای اسرار:مراحل طراحی ، نصب و راه اندازی دو عدد ONU با هدف کاهش مسیرهای کابل مسی و سرویس دهی بهتر، در شهرستان شهرضا، توسط مخابرات استان اجرایی شد. رئیس مخابرات شهرستان شهرضا با اعلام این خبر گفت : با بررسی های انجام شده، مشکل تلفن ثابت در محله های خیابان شهید چاووشی،

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مراحل طراحی ، نصب و راه اندازی دو عدد ONU با هدف کاهش مسیرهای کابل مسی و سرویس دهی بهتر، در شهرستان شهرضا، توسط مخابرات استان اجرایی شد.

رئیس مخابرات شهرستان شهرضا با اعلام این خبر گفت : با بررسی های انجام شده، مشکل تلفن ثابت در محله های خیابان شهید چاووشی، بلوار امام خمینی و کوچه شهید خان احمدی شناسایی و پس از نصب ONU در محله شهید چاووشی ، برگردان تعداد ۲۷۵ خط موجود در محل و همچنین دایری بیش از ۵۰ خط جدید با کمترین زمان قطعی انجام شد.

مهدی عمران پور افزود : در این راستا ONU منصوبه در بلوار امام خمینی نیز راه اندازی شده و آماده برگردان می باشد.

وی ادامه داد : مشترکان در صورت نیاز به تلفن ثابت می توانند نسبت به ارائه درخواست خود در مناطق مذکور اقدام نمایند .

رئیس اداره مخابرات شهرضا با اشاره به آثار این توسعه فنی اعلام کرد : با راه اندازی این دو عدد ONU در بلوار امام خمینی و خیابان شهید چاووشی ، تعداد ۲۵۶ پورت ADSL برای متقاضیان این مناطق فراهم گردید.

عمران پور از آمادگی این شهرستان برای واگذاری سرویس های مختلف بر پایه فیبر نوری در برخی از مناطق این شهرستان خبر داد و گفت : در صورت وجود متقاضی استفاده از سرویس فیبر نوری،پس از انجام بررسی فنی ارائه طرح ، امکان واگذاری این سرویس به مشترکان وجود خواهد داشت .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.