تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 22603

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا اردکانیان وزیر نیروبا ارسال لوحی از نقش آفرینی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در تحقق اهداف پویش هر هفته الف_ب_ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و استمراراین حرکت در سال ۹۹ تقدیر نمود. طی مراسمی که در استانداری اصفهان برگزار شد لوح مذکور از طرف دکتر رضایی استاندار اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:دکتر رضا اردکانیان وزیر نیروبا ارسال لوحی از نقش آفرینی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در تحقق اهداف پویش هر هفته الف_ب_ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و استمراراین حرکت در سال ۹۹ تقدیر نمود.

طی مراسمی که در استانداری اصفهان برگزار شد لوح مذکور از طرف دکتر رضایی استاندار اصفهان به شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو که در پویش مردمی ” هر هفته الف_ب_ایران” نقش موثر داشته اند اهداء گردید.در متن این لوح خطاب به مهندس موسی رضایی چنبن آمده است:

الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید،توسعه و آبادانی میهن ماست و پویش فراگیر ملی ” هر هفته الف_ب_ایران” میدانی وسیع برای خدمت گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش هر هفته الف_ب_ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و استمراراین حرکت شتابان و پربرکت در سال۱۳۹۹ ، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدر دانی می نماید. رجاء واثق دارد در هفته های باقیمانده از این پویش در سال “جهش تولید” همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش ، تمامی مساعی خود را در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف به کار خواهید گرفت .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.