تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 22622

تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات شهرستان فلاورجان در جهت پایداری شبکه

تلاش شبانه روزی کارکنان مخابرات شهرستان فلاورجان در جهت پایداری شبکه

کارکنان سخت کوش مخابرات شهرستان فلاورجان علی رغم شرایط جوی ناپایدار از هیچ تلاشی در راستای پایداری ارتباط این منطقه دریغ نکردند. به گزارش  دنیای اسرار:،در روزهای پایانی آذرماه امسال، فیبر نوری ارتباطی مخابرات و فیبر زیر ساخت در زیر گذر اتوبان ذوب آهن در اثر خرابکاری دچار آسیب شد و پس از آن ارتباطات

Print Friendly, PDF & Email

کارکنان سخت کوش مخابرات شهرستان فلاورجان علی رغم شرایط جوی ناپایدار از هیچ تلاشی در راستای پایداری ارتباط این منطقه دریغ نکردند.

به گزارش  دنیای اسرار:،در روزهای پایانی آذرماه امسال، فیبر نوری ارتباطی مخابرات و فیبر زیر ساخت در زیر گذر اتوبان ذوب آهن در اثر خرابکاری دچار آسیب شد و پس از آن ارتباطات ۷ مرکز فلاورجان و سایت های فلاورجان و شهرستانهای فولادشهر ،زرین شهرو مبارکه دچار قطعی و اختلال شد.

گفتنی است در همین راستا،در سریع ترین زمان ممکن پس از بروز حادثه، باهماهنگی و پیگیری پرسنل مخابرات شهرستان فلاورجان و به همت اداره فیبر و مدیریت شبکه دسترسی اصفهان و طبق هماهنگی های صورت گرفته با فرمانداری و اداره راه فلاورجان،عملیات حفاری انجام شد و مراحل ترمیم فیبر و داکتها انجام گردید و هم اکنون سخت کوشان مخابراتی در حال راه اندازی فیبر ارتباطی هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.