تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 22652

مسؤولیت‌های اجتماعی نگاه به فعالان اقتصادی را بهبود می بخشد

مسؤولیت‌های اجتماعی نگاه به فعالان اقتصادی را بهبود می بخشد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، تغییر نگاه مردم به سرمایه‌دار و کارآفرین به عنوان خدمتگزاران جامعه را از جمله رسالت‌های اتاق بازرگانی بیان کرد. به گزارش دنیای اسرار:مسعود گلشیرازی در نوزدهمین جلسه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: در شرایطی که ۸۵ درصد اقتصاد کشور دولتی است، ظرفیت محرومیت‌زدایی اجتماعی در بخش خصوصی

Print Friendly, PDF & Email


رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، تغییر نگاه مردم به سرمایه‌دار و کارآفرین به عنوان خدمتگزاران جامعه را از جمله رسالت‌های اتاق بازرگانی بیان کرد.

به گزارش دنیای اسرار:مسعود گلشیرازی در نوزدهمین جلسه هیات نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: در شرایطی که ۸۵ درصد اقتصاد کشور دولتی است، ظرفیت محرومیت‌زدایی اجتماعی در بخش خصوصی کمتر از ۱۰ درصد خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت مسؤولیت‌های اجتماعی عنوان کرد: ایجاد سازوکاری برای تخصیص بخشی از مالیات فعالان اقتصادی به حوزه‌هایی که رفاه اجتماعی را به دنبال دارد ضروری به نظر می‌رسد، هدفمند کردن بودجه مسؤولیت اجتماعی شرکت‌های دولتی و خصولتی سلامتی جامعه را در پی دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، تغییر نوع نگاه آحاد جامعه به سرمایه‌دار و کارآفرین را از جمله رسالت‌های اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد.
مجتبی ملا احمدی، فعال اقتصادی و نماینده بخش خصوصی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات اتاق دوره نهم در حوزه مسؤولیت اجتماعی گفت: این نوع اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در طول یکسال گذشته نگاه جامعه به فعالان اقتصادی را اصلاح کرده، این که مردم بدانند یک فعال اقتصادی مرفه بی درد نیست و نسبت به اتفاقات جامعه و وضعیت آن‌ها حساس و مسؤولیت‌پذیر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.