تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر : 22723

تلاش حاج قاسم برای رسیدن به شهادت با تکرار یک جمله/ نسلی با مکتب سلیمانی،‌ در راه است

تلاش حاج قاسم برای رسیدن به شهادت با تکرار یک جمله/ نسلی با مکتب سلیمانی،‌ در راه است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی الگویی برای همه ما شد و در نیروهایی مسلح سلیمانی‌هایی را داریم و سلیمانی‌هایی به کوری چشم دشمن تربیت خواهند شد. به گزارش دنیای اسراربه  تقل ازفارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یک پیام

Print Friendly, PDF & Email
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی الگویی برای همه ما شد و در نیروهایی مسلح سلیمانی‌هایی را داریم و سلیمانی‌هایی به کوری چشم دشمن تربیت خواهند شد.

به گزارش دنیای اسراربه  تقل ازفارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یک پیام ویدیویی اظهار داشت: ممکن است بگوییم که چه شد که یک سپاهی و یک سردار اینقدر در دل مردم جا گرفت، خداوند متعال در همین راستا در قرآن کریم می‌فرماید «کسی که ایمان بیاورد و به دنبال آن ایمان و عمل صالح انجام دهد، خداوند دوستی و محبت آن را در دل مومنان قرار می‌دهد».

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: ممکن است خیلی‌ها مخالف باشند و باعث قتل سردار سلیمانی شده باشند، این‌ها از کفار و مشرکین هستند که بویی از ایمان به خدا هم ندارند اما خداوند می‌فرماید «در قلب مؤمنان کسانی را که عمل صالح انجام داده‌اند جا می‌دهیم».

وی با یادآوری تشییع بی‌نظیر امام راحل را در کشورمان گفت: آن تشییع بی‌ نظیر برای امام راحل تنها در کشور خودمان بود اما تشییع پیکر شهید عزیزمان هم در عراق، سوریه و هم در ایران هم بی‌نظیر بود، کسانی که او را می‌شناختند و می‌دیدند که سردار سلیمانی یک انسان مؤمن و مخلص است، برای او عزاداری کردند چرا که او یک انسان مومنی بود که فقط برای رضای خدا کار می‌کرد.

طباطبایی‌نژاد ابراز داشت: به قول آقای سید حسن نصر الله، سردار سلیمانی یک مکتب بود، در تاریخ دنیا اینگونه نیست افرادی که مقام بالایی در ارتش یا نیروی نظامی دارند در جبهه شرکت کند، کنار سربازانش بایستد و نماز بخواند، البته در جنگ تحمیلی از این افراد زیاد داشتیم که فرمانده و سردار بودند و در کنار سربازها و افراد بسیحی کار می‌کردند که نمونه بارز آن شهید سلیمانی بود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: او در مقابل دشمن ایستاد، مقاومت کرد و داعشی‌ها را از عراق و سوریه بیرون راند و با اینکه دشمنان میلیون‌ها دلار خرج کردند تا عراق را تحت سیطره خود در بیاورند، نتواستند و عراق از تحت سیطره آمریکا بیرون آمد و این‌‌ها همه فعالیت‌هایی بوده که به وسیله سردار سلیمانی انجام شد.

وی با یادآوری صحبت سردار شهید قاسم سلیمانی مبنی بر آنکه اگر کسی بخواهد شهید شود، باید در حال زنده بودن شهید باشد و اصرار این شهید بر این جملات، افزود: این صحبت ایشان بدان معنا است که باید فرد قیامت را باور داشته باشد، شهید الگویی برای همه ما شد و در نیروهایی مسلح سلیمانی‌هایی را داریم و سلیمانی‌هایی به کوری چشم دشمن تربیت خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.