تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 22767

قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان: قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره سعی بر عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب کرده و روزانه قیمت گذاری کالاها

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان:

قیمت بازارهای روز کوثر توسط ناظران مستقر کنترل و نظارت می شود

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره سعی بر عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب کرده و روزانه قیمت گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری اظهار کرد: بازارهای روز کوثر با هدف شهروند مداری و مبتنی بر تامین مایحتاج و ارائه کالاهای مورد نیاز شهروندان در تمام ایام سال همواره سعی بر این داشته است که در سخت ترین شرایط اقتصادی و کمبودها بتواند بدون هیچ کم و کاستی کالاهای مورد نیاز را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا به شهروندان عرضه کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مبنای تشکیل بازارهای روز کوثر حمایت از اقتصاد خانواده ها است که بتواند با کالاهای تنظیم بازار به معیشت شهروندان کمک کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: قطعا رضایت از خرید به خصوص در مواقع بحرانی و کمبود برخی از کالاهای مورد نیاز یکی از اهدافی است که بازارهای روز کوثر دنبال می کند تا مردم با خیال آسوده و آرامش بیشتری اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

 وی افزود: شاید مهمترین تفاوت و موفقیت بازارهای روز کوثر در مقایسه با سایر فروشگاه های عرضه کالا و اقبال مردمی و اعتماد به خرید باشد.

مجیری بیان کرد: شهروندان استقبال خوبی از خرید در بازارهای روز کوثر می کنند زیرا کالاهای مختلف را در سطح شهر قیمت گیری و مقایسه و سپس به بازارهای روز مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه بهره برداران بازارهای روز کوثر با کمترین سود ممکن خدمات ارائه می کنند، افزود: خرید از بازارهای روز کوثر به نفع مصرف کننده نهایی است، زیرا قیمت های ارائه شده با درصد کم سود و با شرط کیفیت محصول عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: یکی دیگر از تفاوت های بازارهای روز کوثر نسبت به سایر فروشگاه های عرضه کالا، نظارت روزانه توسط ناظران بهداشتی و دام پزشکی به صورت ثابت و سیار از مواد پروتئینی و غذایی در بازارها است.

وی با اشاره به اینکه مردم هر سوال و یا اشکالی در عرضه محصولات وجود داشته باشد، می توانند مستقیما با ناظرین مستقر در هر بازار مطرح کنند، افزود: قیمت های به روز توسط بازرسان کنترل و نظارت می شود.

مجیری اضافه کرد: چنانچه تخلفی در یکی از بازارها مبنی بر افزایش قیمت کالا که مایحتاج مردم باشد، دیده شود توسط ناظران پیگیری و با بهره بردار مربوطه برخورد می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.