تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
کد خبر : 22820

سارق دستپاچه، تلفن همراهش را جا گذاشت

سارق دستپاچه، تلفن همراهش را جا گذاشت

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه گفت: گوشی به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسایی و دستگیری این سارق شد. سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته یکی از

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:
فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” با اشاره به دستگیری یک سارق مغازه گفت: گوشی به جاماند از متهم در محل سرقت، باعث شناسایی و دستگیری این سارق شد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، خبر از وقوع یک فقره از محل کسب خود را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ برای رسیدگی وارد عمل شده و پس از اعزام به محل، محدوده سرقت را بررسی کردند.

سرهنگ باباکلانی از کشف یک گوشی تلفن همراه در محل سرقت خبر داد و گفت: در بررسی ها مشخص شد این تلفن همراه متعلق به سارق است که در محل به جا گذاشته است.

این مقام انتظامی ، تصریح کرد: در بررسی های انجام شده متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی، ماموران جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سرهنگ باباکلانی از دستگیری متهم در مخفیگاهش خبر داد و گفت: متهم به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده و روبرو شدن با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از معرفی متهم به مراجع قضائی خبر داد به شهروندان توصیه کرد: در صورت سرقت از واحد صنفی آنان از تردد افراد به محل وقوع جرم جلوگیری و مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.