تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 22826

اولین گردهمایی علما و فضلای شهرستان خمینی شهر در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

اولین گردهمایی علما و فضلای شهرستان خمینی شهر  در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

اولین گردهمایی علما و فضلای شهرستان خمینی شهر همزمان با ایام شهادت جانسوز بضعه الرسول حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) در هجدهم دی ماه در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار:امام جمعه خمینی شهر با اشاره به حدیث ثقلین گفت: رسالت ما ترویج و تبلیغ ثقلین است. ایشان تبلیغ قرآن و اهلبیت را

Print Friendly, PDF & Email

اولین گردهمایی علما و فضلای شهرستان خمینی شهر همزمان با ایام شهادت جانسوز بضعه الرسول حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) در هجدهم دی ماه در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار:امام جمعه خمینی شهر با اشاره به حدیث ثقلین گفت: رسالت ما ترویج و تبلیغ ثقلین است. ایشان تبلیغ قرآن و اهلبیت را محور کار علما دانست. وی با اشاره به بزرگترین موقوفه قرآنی آستان قدس رضوی در این شهرستان که اکنون شعبه ای از آستان قدس رضوی شده است از علما خواستار ارائه راهکارها و نظرات پیشنهادی با محوریت قرآن شد.
حجت الاسلام سید محمد موسوی شهرستان خمینی شهر را قم استان اصفهان خواند. وی همت علما و فضلای شهرستان را لازمه ی داشتن حوزه پر رونق شیعه در این شهرستان دانست و افزود: وظیفه ما افشاگری، استقامت و بصیرت افزایی است، مردم خمینی شهر نشان دادند در صحنه ها پیشگام هستند و داشتن ۲۳۰۰ شهید این شهرستان من جمله شهید آیت الله اشرفی و داشتن طلبه ها، علما و فضلای حال حاضر خمینی شهر نشان از ممتاز بودن این شهرستان است.
امام جمعه خمینی شهر با تأکید بر استقامت افزود: دشمن برای اهلبیت زیاد تبلیغات منفی می کرد و اکنون چنانچه مشاهده می کنید تبلیغات منفی علیه این شهرستان می شود بدانید نشان از پیشرفت های چشمگیر این شهرستان است. وی ادامه داد: آقایان ما هر چه داریم از استقامت داریم و اگر استقامت ما سست شود ضرر کرده ایم.
مدیر موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) ضمن توضیح فعالیت های این موسسه طرح خیریه قرآنی اهلبیت(ع) را اینگونه توضیح داد: مراجعه کننده به خیریه قرآنی می تواند تابلوهای ختم صلوات، ختم قرآن و یا نماز و روزه را سفارش دهد که هدف از این برنامه ساخت یکصد و ده خانه قرآنی در روستاهای کشور می باشد که تاکنون سه خانه قرآنی راه اندازی شده و در حال فعالیت است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.