تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 22832

انتقال پایانه امیرکبیر با هدف کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان/ضرورت حمایت دستگاه ها برای اجرایی شدن این طرح

انتقال پایانه امیرکبیر با هدف کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان/ضرورت حمایت دستگاه ها برای اجرایی شدن این طرح

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد انتقال پایانه امیرکبیر با هدف کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان/ضرورت حمایت دستگاه ها برای اجرایی شدن این طرح به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: انتقال پایانه امیرکبیر اصفهان به عنوان یکی از کانون های آلودگی هوای شهر اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خبر داد

انتقال پایانه امیرکبیر با هدف کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان/ضرورت حمایت دستگاه ها برای اجرایی شدن این طرح

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: انتقال پایانه امیرکبیر اصفهان به عنوان یکی از کانون های آلودگی هوای شهر اصفهان ضروری است.

 مهدی خضری در نشست هم اندیشی انتقال پایانه امیرکبیر که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: دوسال است که مباحث مرتبط با انتقال پایانه امیرکبیر به محل جدید در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۴ هزار خودرو سنگین در محدوده پایانه امیرکبیر تردد می کنند، گفت: ساماندهی این خودروها و مشاغل وابسته ای که در این محدوده ایجاد شده در فضایی خارج از شهر ضروری است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خواستار همکاری و همدلی کلیه دستگاه های ذی ربط برای انجام این کار شد و افزود: خروج پایانه امیرکبیر از محل فعلی قطعا به کیفیت و امنیت تردد کاربران کمک شایانی خواهد کرد.

خضری تصریح کرد: علاوه بر میاحث زیست محیطی، انتقال این پایانه به خارج از شهر از تردد ناوگان سنگین در مسیرهای تردد خودروهای سواری را به شدت کاهش و امنیت تردد کاربران را ارتقا می دهد.

وی همچنین از اعلام آمادگی برای تغییر وضعیت پایانه های مسافربری شهر اصفهان خبر داد و گفت: حجم بالای تردد اتوبوس های مسافربری و همچنین ترافیکی که ایجاد می کنند، نیازمند ساماندهی است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و به عنوان یک دستگاه اجرایی تمام توان خود را برای کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان به کار می گیریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.