تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 22845

رییس کل دادگستری استان: «آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان»

رییس کل دادگستری استان: «آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان»

به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان های استان آزاد شدند. به گزارش  دنیای اسرار: در آیینی که به همین منظور با رعایت مقررات بهداشتی و با حضور مسؤولان عالی قضایی و فرمانده سپاه

Print Friendly, PDF & Email
به یادبود سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان های استان آزاد شدند.
به گزارش  دنیای اسرار: در آیینی که به همین منظور با رعایت مقررات بهداشتی و با حضور مسؤولان عالی قضایی و فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مددجویان در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه به نیکی یاد کرد و بیان داشت: به درستی می توان آیه شریفه «و أعدوا لهم مااستطعتم من قوه …» را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه ها و یا بحران ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی نموده اند.  
  وی افزود: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب الزمان استان اینبار در حوزه کاهش جمعیت زندان و حمایت و کمک به آزاد ۱۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان های استان هستیم.
    ایشان یادآور شد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود می باشند، آزاد گردیده اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.    
رییس دستگاه قضایی استان در پایان خطاب به زندانیان آزاد شده نیز بیان داشت: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش نمایند در جامعه پیام آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.