تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 22851

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان

اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی اصفهان

به گزارش  دنیای اسرار، طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان توسط اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می شود. مدیر امور آبفا منطقه یک با اشاره به اهمیت این طرح اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  دنیای اسرار، طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان توسط اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می شود.

مدیر امور آبفا منطقه یک با اشاره به اهمیت این طرح اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب مناطق مرکزی و تاریخی اصفهان، طرح اصلاح شبکه آب میدان امام علی (ع) تا میدان امام خمینی (ره) در دستور کار امور آبفا منطقه یک اصفهان قرار گرفته است.

حمید اشتهاردیها خاطرنشان کرد: این طرح در راستای نوسازی و بهسازی سنگفرش شهرداری اصفهان به طول ۳ کیلومتر توسط پیمانکاران و با نظارت اداره توسعه و بهره‌برداری آب آبفا منطقه یک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سید علی خان به طول ۶۰۰ متر و اصلاح شبکه آب بازارهای تاریخی اطراف میدان امام (ره) و میدان امام علی (ع) انجام گرفته است و همچنین فاز دوم عملیات اجرایی اصلاح شبکه آب خیابان آمادگاه پس از اتمام فاز نخست در حال اجرا است.

مدیر امور آبفا منطقه یک افزود: عملیات اصلاح شبکه آب خیابان سپاه، دیگر برنامه این امور در راستای طرح اصلاح شبکه آب میدان تا میدان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.