تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 22887

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه استان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه استان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه فرمانده و اعضای شورای بسیج این مجموعه با مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش  دنیای اسرار:،اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که صبح امروز چهارشنبه ۹۹/۱۰/۲۴ در ساختمان ستاد این مجموعه برگزار شد؛ با بیان آثار و

Print Friendly, PDF & Email


مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه فرمانده و اعضای شورای بسیج این مجموعه با مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  دنیای اسرار:،اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این دیدار که صبح امروز چهارشنبه ۹۹/۱۰/۲۴ در ساختمان ستاد این مجموعه برگزار شد؛ با بیان آثار و برکات شجره طیبه بسیج برای نظام و انقلاب گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای حیات خود شاهد رشادت های بسیجیان در عرصه های مختلف جهادی در کشور بوده و ما آرامش،امنیت و پیشرفت کنونی کشور را مدیون بسیج و تفکر بسیجی هستیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با تفکر بسیجی افزود : همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند همه بخش های کشور می توانند دارای روحیه بسیجی باشند و تفکر بسیجی ممکن است گاهی همچون زمان دفاع مقدس در قالب حضور در جبهه ها یا گاه در عرصه خدمت رسانی خالصانه هر کدام از اقشار جامعه به کشور و مردم ظهور کند.

سرهنگ اصلانی مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه استان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید مخابرات،پایگاه مخابرات را از مجموعه های پیشرو در سپاه استان دانست و گفت : امیدواریم در زمان مدیریت جدید نیز همانند قبل شاهد پیشرفت بیش از پیش حرکت های جهادی پایگاه مخابرات منطقه اصفهان در سطح استان باشیم.

گفتنی است در این دیدار رامین خمسه فرمانده پایگاه بسیج مخابرات منطقه اصفهان گزارشی از روند فعالیتهای این پایگاه ارائه کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.