تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 22893

تبیین سهم دستگاه ها در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی/اشراف بالای اطلاعاتی پلیس بر فضای حقیقی و مجازی/ فرماندهان با زیردستان پدرانه رفتار کنند/ توجه کارکنان به خانواده ها یک موضوع تاثیر گذار در ماموریت ها

تبیین سهم دستگاه ها در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی/اشراف بالای اطلاعاتی پلیس بر فضای حقیقی و مجازی/ فرماندهان با زیردستان پدرانه رفتار کنند/ توجه کارکنان به خانواده ها یک موضوع تاثیر گذار در ماموریت ها

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تبیین سهم دستگاه ها در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و انجام وظایف توسط هر دستگاه می تواند تا حد زیادی این آسیب ها را کاهش دهد گفت: وظیفه اصلی پلیس کشف جرایم است بطوری که اگر جرمی اتفاق افتاد مامور در صحنه حاضرو

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تبیین سهم دستگاه ها در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و انجام وظایف توسط هر دستگاه می تواند تا حد زیادی این آسیب ها را کاهش دهد گفت: وظیفه اصلی پلیس کشف جرایم است بطوری که اگر جرمی اتفاق افتاد مامور در صحنه حاضرو پاسخگو باشد.

سردار “حسین اشتری” درجمع کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و عرصه نظم وامنیت بیان داشت: شهر کاشان یکی از شهرستان های اصیل کشورمان است که همیشه پای انقلاب و امام و رهبری ایستاده و در دوران دفاع مقدس این را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه جوانان کاشانی در لشکر امام حسین (ع) خط شکن و نیروهایی متدین، خوب و با هوش و ذکاوت بودند افزود: “حاج اصغر رجایی” یکی از مجاهدین فی سبیل الله است که در دوران دفاع مقدس خوب درخشید و یکی از بهترین فرماندهان بود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شهرستان کاشان از لحاظ امنیتی نیز یک منطقه حساس است که دشمن به آن طمع دارد ، هر چند جرایمی در این شهرستان وجود دارد مانند کیف قاپی و سرقت که علل مختلفی دارد و می بایست با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شد و از آن پیشگیری کرد و اگر جرمی وقوع یافت، سریع عکس العمل نشان داد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی می بایست با آمادگی کامل و اشراف بالای اطلاعاتی در فضای حقیقی و مجازی با مجرمان مقابله و خدمتگزار مردم شریف کشورمان باشند .

سردار اشتری با اشاره به اینکه با تبیین سهم دستگاه ها در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و انجام وظایف توسط هر دستگاه می توان تاحد زیادی این آسیب ها را کاهش داد تصریح کرد: وظیفه اصلی پلیس کشف جرایم است بطوری که اگر جرمی اتفاق افتاد مامور در صحنه حاضرو پاسخگو باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: نیروی انتظامی با تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد می بایست در کشف جرایم علمی کار کند و همه توان خود را به کار ببندد و برای مجرمان یک پرونده محکمه پسند و خوب تشکیل و آنها را مراجع قضائی تحویل دهد.

وی افزود: برخی مواقع هزینه های یک جرم بازدارندگی کافی ندارد و باعث می شود مجرم به راحتی مرتکب جرم شود که می بایست برای پیشگیری از جرم همه دستگاه ها سهیم باشند و برای برخورد مناسب با مجرمان از همه ظرفیت ها استفاده شود.

سردار حسین اشتری اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت مردم شبانه روز تلاش می کنند و می بایست در برخوردها متناسب با فرهنگ هر شهر عمل شود ، اقتدار برخی مواقع با مهربانی به دست می آید، طوری برخورد شود که مردم حامی پلیس باشند و ماموران نیروی انتظامی با رفتار خوب خود در قلوب مردم جای بگیرند .

فرمانده ناجا توجه به کارکنان را بسیار مهم دانست و بیان داشت: از کارکنان انتظامی شهرستان کاشان که دلسوزانه زحمت می کشند تشکر می شود و اگر اشکالاتی است می بایست برطرف شود ، کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور با حجم بالای کاری خدمت رسانی می کنند و این افراد از بهترین ها هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: یک برخورد خوب فرمانده با زیر دست باعث افزایش روحیه می شود و انگیزه او را برای خدمت رسانی چندین برابر افزایش می دهد ، فرماندهی همان رهبری است و یک بعد رهبری حالت پدری داشتن برای زیردستان است ، ما باید نسبت به کارکنان حالت پدری داشته باشیم.

سردار اشتری ادامه داد: هنگامی که محضر فرمانده کل قوا می رسیم لبخند ایشان به ما روحیه می دهد، وقتی که حالت پدری و هدایت رهبری با هم توام باشند کار خوب پیش می رود، توجه به کارکنان با نظارت و بازرسی و جلسه گذاشتن در همه جا و همه وقت می تواند در رفع مشکلات و گرفتاری آنها تاثیرگذار باشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اشاره ای نیز به وضعیت معیشت کارکنان نیروی انتظامی کرد و گفت: کارهای خوبی در حال انجام است و گام های خوبی برداشته شده ، بیشترین دغدغه موضوع مسکن ملکی و سازمانی است که ان شاءالله تا ۵ سال آینده اقدامات خوبی در این زمینه انجام می شود.

وی ادامه داد: توجه کارکنان به خانواده ها یک موضوع مهم و تاثیر گذار در ماموریت هاست ، اگر خدای نکرده مشکلی در خانه یک فرمانده یا مامور پلیس پیش بیاید ،او توانایی انجام وظایف اش را ندارد و توجه به خانواده باید عاطفی و مهربانانه باشد.

سردار حسین اشتری افزود: توجه به خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنها را از یاد نبرید، به جانبازان و بازنشستگان و خانواده متوفیان ناجا توجه ویژه داشته باشید و به مناسبت های مختلف با آنها دیدار و دلجویی کنید. فرمانده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: افتخارمی کنیم که سرباز ولی فقیه هستیم و خدا را شکر می کنیم که فرمانده ما حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از ما رضایت دارد که رضایت ایشان رضایت خدای متعال را به دنبال دارد و امروز در راه دفاع از دین ، مردم ، جان و مال و ناموس مردم آماده هستیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.