تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 23717

آغاز ثبت نام فاز اول طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان

آغاز ثبت نام فاز اول طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح محدوده ترافیک اصفهان با هدف کاهش ترافیک وسایل نقلیه در مرکز شهر، بهبود سلامت عمومی، کاهش زمان سفر، بهبود کیفیت هوا، کاهش تولید CO2  و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: این طرح در چند فاز

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح محدوده ترافیک اصفهان با هدف کاهش ترافیک وسایل نقلیه در مرکز شهر، بهبود سلامت عمومی، کاهش زمان سفر، بهبود کیفیت هوا، کاهش تولید CO2  و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: این طرح در چند فاز اجرایی خواهد شد که فاز اول آن از ۱۲ بهمن ماه کلید می خورد و اواخر فروردین ماه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

 مسعود بنده خدا ادامه داد: فاز اول اجرای طرح محدوده ترافیک با هدف ثبت اطلاعات ۲۸ هزار خانواده ساکن داخل محدوده است که در فازهای بعد در زمینه صدور مجوزهای روزانه و کوتاه مدت برای ساکنین، پیش بینی های لازم در نرم افزار صدور مجوز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: شهروندان ساکن محدوده طرح،  مدارک احراز مالکیت خودرویی و مدارک دال بر سکونت را ارائه خواهند نمود که جزئیات طرح، مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت نام از طریق سامانه Trafficzone.isfahan.ir میسر خواهد بود.

بنده خدا خاطر نشان ساخت: هزینه صدور مجوز طرح محدوده ترافیک برای ساکنین داخل محدوده پس از احراز هویت و بررسی مدارک با تخفیف ۸۰ درصدی صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد:  درآمد حاصله از طرح در جهت رفع آلاینده ها و حفاظت از محیط زیست پیش بینی شده که بخش عمده ای از آن به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تجهیز اتوبوسهای موجود اختصاص می یابد.

گفتنی است محدوده طرح ترافیک، همان هسته مرکزی شهر است که فعلا بنام محدوده طرح زوج یا فرد شناخته میشود. بدیهی است طبق زمانبندی مشخص، طرح زوج یا فرد کنار گذاشته شده و طرح جدید جایگزین آن خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.