تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 23760

کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند

کمک کمیته امداد اصفهان برای بهسازی و عایق بندی بام مسکن ۲۲۴ خانوار نیازمند

به گزارش دنیای اسرار:قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان خبر داد و گفت: تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است. عباسعلی زارعان، قائم

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اجرای طرح بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان خبر داد و گفت: تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی با هزینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان تعمیر و عایق بندی شده است.

عباسعلی زارعان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با یادآوری اینکه کمک به تعمیر و بهسازی منازل مددجویان از جمله خدمات این نهاد است، گفت: از ابتدای پائیز امسال طرحی برای بهسازی و عایق بندی بام منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در مناطق سردسیر استان اجرا شد که در نتیجه آن تاکنون بام ۲۲۴ خانه مددجویی تعمیر و سپس عایق بندی شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد اصفهان در این زمینه بیش از یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ از محل بودجه دولتی، منابع محلی و کمک های مردمی تامین شده است.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه تامین مسکن مناسب و ایمن از جمله زیرساخت های لازم در مسیر توانمندسازی مددجویان است، گفت: کمک به احداث، تکمیل، خرید، تعمیر و اجاره مسکن مددجویان از جمله مهمترین خدماتی است که این نهاد برای فراهم ساختن بستر توانمندی خانوارها به نیازمندان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: خدمت مسکن، خدمت پر هزینه ای است و متاسفانه در شرایط کنونی، این هزینه افزایش پیدا کرده است و برای کمک موثر به مددجویان، نیازمند مشارکت گسترده خیران و نیکوکاران هستیم.

زارعان افزود: خیران گرانقدر می توانند برای مشارکت در این زمینه علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی emdad.ir و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* نیز استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.