تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 23854

بسیج تبلور همه ارزش های انقلاب است

بسیج تبلور همه ارزش های انقلاب است

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان با اعلام این مطلب گفت : در طول سال های بعد از انقلاب، بسیج و تفکر بسیجی در هر جایی راهگشا بوده و عامل اصلی پیروزی ما در میدان های مختلف، حکمفرما بودن همین تفکر است. اسماعیل قربانی  به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان با اعلام این مطلب گفت : در طول سال های بعد از انقلاب، بسیج و تفکر بسیجی در هر جایی راهگشا بوده و عامل اصلی پیروزی ما در میدان های مختلف، حکمفرما بودن همین تفکر است.

اسماعیل قربانی  به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر به میزبانی مخابرات استان برگزار شد؛با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد شاخص های تفکر بسیجی اظهار کرد : همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند بصیرت، اخلاص و عمل بهنگام سه شاخصه اصلی هر بسیجی است که باید در هر جایی که هست با اتکا بر این سه عامل، به خدمت صادقانه برای اسلام و نظام اسلامی مشغول باشد و به رسالت بسیجی بودن خود عمل کند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم که با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان،مدیران دستگاهها و مدعوین از سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد،آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهید رجایی نیز صورت پذیرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.