تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۲۸
کد خبر : 23863

افزایش کیفیت شبکه همراه اول در شهرضا

افزایش کیفیت شبکه همراه اول در شهرضا

به گزارش دنیای اسرار:با ارتقاء تکنولوژی سایت های همراه اول در روستاهای شهرستان شهرضا،کیفیت شبکه این اپراتور در این مناطق افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در راستای توسعه و بروزرسانی شبکه همراه اول در مناطق روستایی،با نصب تجهیزات بر روی سایتهای BTS در روستاهای اسفرجان و هونجان از توابع شهرستان شهرضا، پهنای

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:با ارتقاء تکنولوژی سایت های همراه اول در روستاهای شهرستان شهرضا،کیفیت شبکه این اپراتور در این مناطق افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در راستای توسعه و بروزرسانی شبکه همراه اول در مناطق روستایی،با نصب تجهیزات بر روی سایتهای BTS در روستاهای اسفرجان و هونجان از توابع شهرستان شهرضا، پهنای باند این سایت ها به تکنولوژی ۳G و ۴G ارتقاء یافت.

این دو روستا در فاصله ۵۵ کیلومتری جاده شهرضا- شیراز قرار دارند و بیشترین جمعیت را در بین روستاهای این شهرستان،دارا می باشند.

گفتنی است کارشناسان مخابراتی در طراحی نسل سوم و چهارم تلفن همراه کوشیدند حجم بیشتری از داده های دیجیتال را در سیگنال های رادیویی بگنجانند و به این ترتیب سرعت و کارایی شبکه خود را افزایش دهند.

باید دانست که افزایش حجم داده تبادلی،کاهش تاخیر و نیز افزایش توان ارائه خدمات به کاربران، از اصلی ترین ویژگی های نسل های جدید تلفن همراه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.