تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۴۳
کد خبر : 23875

نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران ارشد فولاد مبارکه اصفهان

نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران ارشد فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیرعامل و مدیران ارشد فولاد مبارکه اصفهان پیش از ظهر امروز ۵شنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار شد و در پایان خط تولید تمام اتوماتیک ایرانی تولید ماسک های N95 مورد بهره برداری قرار گرفت. در نشست هم اندیشی هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه صنعتی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیرعامل و مدیران ارشد فولاد مبارکه اصفهان پیش از ظهر امروز ۵شنبه ۱۶ بهمن ماه برگزار شد و در پایان خط تولید تمام اتوماتیک ایرانی تولید ماسک های N95 مورد بهره برداری قرار گرفت.

در نشست هم اندیشی هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران ارشد فولاد مبارکه اصفهان که به منظور بررسی راهکارهای توسعه همکاری مشترک برگزار شد، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از مأموریت این دانشگاه با عنوان “فکر نو” نام برد وگفت: این نام برگرفته از توجه دانشگاه به کیفیت بخشی فعالیت ها، روابط بین الملل و نوآوری است.

دکتر سید مهدی ابطحی مرجعیت علمی کشور در مراکز معتبر علمی دنیا همچون سرن و سزامی را از دستاوردهای بین المللی دانشگاه صنتی اصفهان برشمرد و افزود:۱۲۴ میلیارد تومان قرارداد با صنعت در ۱۱۸ طرح کلان و کاربردی، جایگاه دانشگاه صنعتی اصفهان در ارتباط با فناوری های روز را نشان می دهد.

وی به فعالیت نوآورانه با همکاری همراه اول در حوزه فناوری های انفورماتیک اشاره کرد و افزود: در شرایط کرونایی این شرکت رویشی دانش بنیان توانسته است، به موفقیت های درخشانی در حوزه فناوری ارتباطات دست یابد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که تکنولوژی های سختی به دانشگاه واگذار می شود تصریح کرد: قراردادهای کلان نفتی دانشگاه صنعتی اصفهان در میدان نفتی مارون و هیدروکرکینگ نفت از طرح هایی است که دانشگاه در ارتباط با صنعت نفت به عهده گرفته است.

ابطحی، یکی از خطیرترین مسائل فناورانه کشور را ساخت رادارهای هواپیماهای مسافربری دانست و تصریح کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان تنها مرجع فنی ومهندسی ساخت رادارهای هواپیمای مسافربری برای شرکت هواپیمایی ایران وفرودگاه مهرآباد است.

رئیس دانشگاه صنتی اصفهان توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد برای صنعت را مورد توجه قرار داد و افزود: دانشگاه صنعتی اصفهان سومین دانشگاه برتر کشور در رتبه بندی ISC شناخته شده است و با توجه به اهمیت کیفیت بخشی دانشگاه ها از سوی وزارت علوم، از سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی آموزش و پژوهش به خود دانشگاه ها واگذار می شود و بدین ترتیب دانشگاه تعیین می کند در مقاطع مختلف چه تعداد دانشجو جذب کند و این مهم با همکاری نزدیک با صنعت تحقق می یابد.

امیدواریم سال آینده شاهد یک جشن از همکاری‌های گسترده میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان باشیم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست با بیان این که در شرایط تحریم‌های اقتصادی کشور مجموعه فولاد مبارکه چندین بار تحریم شده است گفت: برای عبور از تحریم و رشد و توسعه مناسب ملزم هستیم با استفاده از این ظرفیت خود را به جامعه علمی کشور متصل کنیم.

حمیدرضا عظیمیان افزود: ارتباطات، قراردادها و هماهنگی‌های بسیار مناسبی میان مجموعه شرکت فولاد مبارکه، دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان وجود دارد و این موضوع بهترین ره آوردی است که از ارتباط با مجموعه پر افتخار و پرسابقه دانشگاه صنعتی اصفهان برای ما حاصل شده است.

وی ادامه داد: این شرکت برای حفظ سهم ۵۰ درصدی خود در بازار فولاد کشور و ارائه محصولات با تکنولوژی و علم روز دنیا، خود را ملزم به تجهیز به نسل چهارم تکنولوژی می داند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان این که کشور ما و بخصوص فولاد مبارکه از تولید فولاد دنیا عقب نیست تأکید کرد: ما در تنوع محصولات یک مقدار عقب‌افتاده‌ایم و برای این که بتوانیم این عقب‌افتادگی را جبران کنیم ملزم هستیم با مراکز علمی و دانشگاهی کشور ارتباط نزدیک و کاملی داشته باشیم.

عظیمیان، قرارداد ساخت دستگاه فناورانه تولید ماسک با دانشگاه صنعتی اصفهان را بر اساس مسئولیت اجتماعی این شرکت دانست و تصریح کرد: بر اساس رسالت ما در کمک به جامعه مطلقاً سود و توجیه اقتصادی در این ایام کرونا مطرح نبوده است.

وی فعالیت کارخانه تولید ماسک در دانشگاه صنعتی اصفهان با ظرفیت تولید بسیار مناسب از جنبه های دانش‌بنیان و فعالیت خیرخواهانه اجتماعی، در این ایام برشمرد و گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد یک جشن از همکاری‌های گسترده میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان باشیم.

در پایان این نشست خط تولید ایرانی تمام اتوماتیک تولید ماسک های N95 که با تلاش محققان و فناوران دانشگاه صنعتی اصفهان و حمایت ویژه شرکت فولاد مبارکه اصفهان طراحی و ساخته شده است به بهره برداری رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.