تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 23894

کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ در ۵ آزمایشگاه میکروبی استان اصفهان

کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ در ۵ آزمایشگاه میکروبی استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ نسخه ی ۲۰۱۷ ، در آزمایشگاه های میکروبی سمیرم، تیران وکرون، شهرضا، نجف آباد و تصفیه خانه آب باباشیخعلی شد. مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفا

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ نسخه ی ۲۰۱۷ ، در آزمایشگاه های میکروبی سمیرم، تیران وکرون، شهرضا، نجف آباد و تصفیه خانه آب باباشیخعلی شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی برنامه هایی برای مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها در دستور کار قرار گرفت و پس از ممیزی کارشناسان شرکت مهندسی آبفا کشور از آزمایشگاه های میکروبی در استان اصفهان، گواهی نامه ۱۷۰۲۵ نسخه ۲۰۱۷ به ۵ آزمایشگاه در سطح استان تعلق گرفت .

فهمیه امیری در خصوص شاخص های لازم برای دریافت این گواهی نامه اظهار داشت: شاخص هایی مانند روش های اجرای آزمون ها، نوع مواد اولیه، فضای آزمایشگاه و تخصص کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پس از مطابقت با استانداردها، ۵ آزمایشگاه میکروبی در سطح استان موفق به دریافت این گواهی نامه شد.

وی افزود: کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ هزینه بسیاری برای آزمایشگاه ها در دارد، با این وجود تلاش می شود طی سال های آینده مابقی آزمایشگاه های میکروبی در سطح استان نیز بتوانند موفق به دریافت این گواهی نامه شوند.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان مزیت دریافت این گواهی نامه را بهبود وضعیت آزمایشگاه از لحاظ ساختار فیزیکی و ارائه اطمینان به مشترکین به منظور انجام دقیق و صحیح آزمایش برابر با استاندارد ۱۷۰۲۵ عنوان نمود.

امیری اعلام کرد: در حال حاضر مجموعه آزمایشگاه های ستادی آبفا استان اصفهان نیز موفق به کسب گواهی نامه بین المللی در زمینه آب و فاضلاب، فیزیکی و شیمیایی، میکروبی و ریزآلاینده های مغذی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.