تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 23900

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت مجازی، موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت مجازی، موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد

به گزارش دنیای اسرار:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان: سامانه fajr.ccoip.ir به منظور برگزاری راهپیمایی‌ مجازی راه‌اندازی شده است که امکان حضور در آن از امروز فراهم شده و شعارها و قطعنامه‌های این مراسم در آن بارگذاری شده است. محمدعلی احمدی صبح شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی موتوری از مبادی هفت‌گانه

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان: سامانه fajr.ccoip.ir به منظور برگزاری راهپیمایی‌ مجازی راه‌اندازی شده است که امکان حضور در آن از امروز فراهم شده و شعارها و قطعنامه‌های این مراسم در آن بارگذاری شده است.

محمدعلی احمدی صبح شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی موتوری از مبادی هفت‌گانه حرم حضرت زینب (س) در زینبیه، میدان شهید علیخانی، امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان، پل شهرستان، مسجد المهدی (عج) مرداویج، مسجد جامع گورتان در خیابان آتشگاه و میدان ۹دی قائمیه به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار و از آنجا به سمت گلستان شهدا ادامه خواهد یافت.
وی افزود: راهپیمایی خودرویی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، آقابابایی و صیاد شیرازی به سمت پل غدیر و پل دفاع مقدس انجام خواهد شد.
احمدی با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی توسط اسکیت سواران، دوچرخه سواران و دیگر گروه‌های ورزشی، اجرای گروه‌های سرود، پرواز پاراموتور و به پرواز درآمدن ۱۳۹۹ کبوتر گفت: همچنین سامانه fajr.ccoip.ir به منظور برگزاری راهپیمایی‌ مجازی راه‌اندازی شده است که امکان حضور در آن از امروز فراهم شده و شعارها و قطعنامه‌های این مراسم در آن بارگذاری شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به سر دادن بانگ تکبیر در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن، ادامه داد: این مراسم مطابق سال‌های گذشته از میدان‌ها و پشت بام‌ها انجام خواهد شد و همزمان توسط دستگاه‌هایی چون شهرداری اصفهان و پایگاه‌های بسیج فضای شهر نورافشانی می‌شود.
وی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی هیچ تجمعی وجود ندارد و شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی، موازین بهداشتی را حتی در داخل خودرو و جمع خانوادگی رعایت کنند.
احمدی در ادامه گفت: پیشنهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که شرکت کنندگان در مراسم با تزیین وسایل نقلیه در ایجاد جلوه‌های بصری این مراسم اهتمام داشته باشند.
در ادامه این نشست معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) در این گفت: امسال به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر رزمایش گردان‌های بسیج به نام “الی بیت المقدس” از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن در سطح استان ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار مصطفی صانعی ادامه داد: امنیت پایدار و نمایش اقتدار گردان‌های بسیج از مهمترین اهداف این رزمایش است.
وی افزود: در این رزمایش گشت‌های محله محور رضویون توسط حوزه و پایگاه‌های مقاوت بسیج، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر توسط نواحی و اقشار بسیج، تورهای ایست و کنترل در مبادی ورودی و خروجی شهر در حال اجراست‌.
معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) خاطر تصریح کرد: همچنین شب ۲۲ بهمن نورافشانی، هم در نقاط مختلف شهر توسط پایگاه‌های بسیج و در سطح میدان‌های اصلی و هم به صورت متمرکز استانی راس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.
وی افزود: آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و توزیع سومین مرحله کمک‌های مومنانه از دیگر اقدامات بسیج در دهه فجر امسال است که به دلیل امتداد این برنامه‌ها آمار کاملی از میزان آن نیست.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان نیز در این نشست گفت: شهروندان برای شرکت در راهپبمایی موتوری و خودرویی از سلامت خودرو خود مطمئن باشند.
علی مولوی ادامه داد: در این برنامه رعایت فاصله خودرو با خودروی جلویی، تمرکز و پرهیز از اقداماتی که موجب حواس پرتی راننده خودرو شود، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتور سیکلت الزامی است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.