تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر : 23956

حمایت از تولید و اشتغالزایی از اهداف شرکت صدر تامین

حمایت از تولید و اشتغالزایی از اهداف شرکت صدر تامین

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین: کارگروه‌های نوآوری و فناوری در زیر مجموعه شرکت صدر تامین و تشکیل شتاب دهنده شستا نیازهای شرکت‌های زیر مجموعه را به پنج هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور منتقل می‌کند. به گزارش دنیای اسرار: غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: که ۸۰ درصد

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین: کارگروه‌های نوآوری و فناوری در زیر مجموعه شرکت صدر تامین و تشکیل شتاب دهنده شستا نیازهای شرکت‌های زیر مجموعه را به پنج هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور منتقل می‌کند.

به گزارش دنیای اسرار: غلامرضا سلیمانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: که ۸۰ درصد از فعالیت این شرکت بنگاه داری در عرصه تولید صنعتی می‌باشد و در تولید توجه ویژه‌ای به کیفیت داریم و نخستین حمایت ما، حمایت دولت و شورای عالی بورس می‌باشد که اجازه ورود به بورس را به ما داد.
سلیمانی با بیان اینکه کارگروه‌های نوآوری و فناوری در زیر مجموعه این شرکت و تشکیل شتاب دهنده شستا که نیازهای شرکت‌های زیر مجموعه را به پنج هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور منتقل می‌کند گفت: وجود ارتباطات و تفاهم نامه‌ها در زیر مجموعه شستا با دانشگاه‌های مرجع زمینه ساز حرکت بسوی فناوری در نسل‌های سه و چهار است.
وی افزود: شستا دارای ۶ هلدینگ تخصصی می‌باشد و حوزه‌ی صنایع معدنی شرکت به نام “صدر تامین” دارای ۱۴ شرکت مدیریتی است و این شرکت‌ها دارای میانگین رشد ۶ درصدی هستند.
رییس شرکت صدر تامین گفت: در ۱۰ ماه ابتدایی سال ۹۹ شرکت مس باهنر با ۲۷ درصد، فرآورده‌های نسوز ایران ۲۶ درصد، کاشی سعدی ۱۷ درصد، پشم شیشه ایران ۱۰ درصد و ذغال سنگ طبس ۸ درصد رشد درآمد نسبت به ۱۰ ماهه اول سال ۹۸ داشته است.
وی افزود: فروش امسال به غیر از ذوب آهن اصفهان با رشد ۹۰ درصدی به ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان رسیده و فروش ذوب آهن امسال با ۷۶ درصد رشد نسبت به سال گذشته با ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده که سود ۹ ماهه امسال ۱ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان بوده که به نسبت سال قبل ۱۳۰ درصد رشد داشته است.
سلیمانی در ادامه با اشاره‌ به فعالیت در استان سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵ سال است برنامه اکتشاف طلا را پیگیر هستیم و مجوز یکی از ذخایر بزرگ کشور را با ۷۳ میلیون تن دریافت کرده‌ایم و مرحله اول آن احداث کارخانه می‌باشد تا بتوانیم امکان اشتغال و امنیت را در این مکان ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: شرکت زغال سنگ طبس نیز ۲۵۰۰ نفر را در این استان صاحب شغل خواهد کرد.
علی تدین مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در ادامه گفت: با ایجاد اشتغال در استان‌ها بخشی از مشکلات کشور بخصوص مردم بومی منطقه را کاهش داده و امید را در دل جوانان ایجاد می‌کنیم و برای ایجاد اشتغال پایدار باید الزامات اقتصادی و فنی درست را در نظر بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با راه اندازی کوره ۶ واگنی، این شرکت افزایش ظرفیت عملیاتی خواهیم داشت و بازسازی دستگاه پرس ۱۶۰۰ تنی و پیشرفت طرح‌های توسعه مواد اولیه نسوز جمبزه و طرح توسعه مواد اولیه دولومیتی نهاوند را در دستور کار داریم.
به گفته تدین شرکت شستا در سال ۱۳۶۵ بعنوان یک شرکت سهامی خاص با سرمایه اولیه ۲میلیارد تومان تاسیس شد و هم اکنون در کشور ۱۸۵ شرکت را در اختیار و زیر مجموعه خود دارد که دو شرکت ذوب آهن و فرآورده‌های نسوز ایران در استان اصفهان فعالیت دارند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.