تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 23962

نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی/ افتتاح پروژه های عمرانی در سخت ترین شرایط بودجه ای

نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی/ افتتاح پروژه های عمرانی در سخت ترین شرایط بودجه ای

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی/ افتتاح پروژه های عمرانی در سخت ترین شرایط بودجه ای معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش مهمی در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها ایفا می کنند. به گزارش دنیای اسرار، حجت اله غلامی

Print Friendly, PDF & Email

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد

نقش موثر مجتمع های خدماتی رفاهی در کاهش تصادفات رانندگی/ افتتاح پروژه های عمرانی در سخت ترین شرایط بودجه ای

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی نقش مهمی در ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها ایفا می کنند.

به گزارش دنیای اسرار، حجت اله غلامی در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان شاهین شهر سفر کرد و در جریان سفر خود ۱۰پروژه  راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان را افتتاح کرد.

وی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از۲ هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و۵۰۹ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.

وی افزود: دشمنان ایران گمان می کردند با افزایش فشارها و تحریم ها توان کار و فعالیت را از دولت خواهند گرفت اما خوشبختانه با پشتکار و همت بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی مناسب، پروژه های مهم و بزرگی در استان به سرانجام رسید.

معاون استانداری اصفهان همچنین ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر انجام شده برای ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در  اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندساله اخیر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم.

وی به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها  و رفاه کاربران جاده ها اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، ایمنی راه ها و میزان تصادفات کاهش می یابد.

در این مراسم  پروژه روکش آسفالت حفاظتی گرم میمه_دلیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، پروژه روکش آسفالت حفاظتی راه های روستایی سه، کلهرود، مراوند، میدان اذان به طول ۴۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال، پروژه نصب پل عابر پیاده بزرگراه آزادگان مقابل گلدیس ورودی شهرک با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و روشنایی اتوبان معلم به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴٫۵ میلیارد ریال  و پروژه افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هشت بهشت در محورآزادگان با اعتباری بالغ بر۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.