تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 23981

به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر ۲۲ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان تجهیز شد

به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر ۲۲ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان تجهیز شد

به گزارش دنیای اسرار:صبح روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۲۲ باب خانه ورزش روستایی دیگر به همت بلند هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان تجهیز و بهره برداری رسید.این آیین پس از غبار روبی قبور مطهر شهدای گمنام گلستان شهدای اصفهان با حضور رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور و مسئولین استانی آغاز

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:صبح روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۲۲ باب خانه ورزش روستایی دیگر به همت بلند هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان تجهیز و بهره برداری رسید.
این آیین پس از غبار روبی قبور مطهر شهدای گمنام گلستان شهدای اصفهان با حضور رییس فدراسیون ورزش روستایی کشور و مسئولین استانی آغاز شد.
در حاشیه این مراسم رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت:
دهه فجر آغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است طلوعی که اشعه‌های زرینش با ورود امام (ره) به میهن اسلامی آغاز شد و تشعشع نورش در ۲۲ بهمن به اوج رسید.
انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین پدیده اجتماعی قرن است این انقلاب منجر به تحول اساسی در جهان گردید.
وی افزود: تا قبل از بروز انقلاب اسلامی کمتر اندیشمندی به ظهور قدرت سوم در جهان فکر می‌کرد.
اسدی تصریح کرد: آیین تجهیز امروز را به نام شهید عبدالرسول زرین نام نهادیم.
وی ادامه داد:جنگ تحمیلی برای او مانند یک نقطه عطف بود و تا زمان شهادت در ۱۱ اسفند ۱۳۶۲ برای لشکر امام حسین (ع) یک تیرانداز قهار بود.
شهید زرین برترین تک تیرانداز ایرانی تاریخ است و هیچ دشمن بعثی از تیر رس چشم عقاب مانند او در امان نبود و همین امر باعث شده بود که همرزمانش اورا گردان تک نفره و چریکی مخلص بنامند.
اسدی با اشاره به هدف تجهیز خانه‌های ورزش روستایی گفت: هدف از تجهیز خانه‌های روستایی ترویج فرهنگ ورزش و جلوگیری از فقر حرکتی در روستاها هست.
وی افزود: استان اصفهان در سال ۹۲ برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت در روستای ازران بخش برزک شهرستان کاشان خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی کردیم و تا کنون با این ۲۲ خانه‌ای که امروز تجهیز می‌شود جمعا ۵۵۲ باب خانه ورزش روستایی به لطف خدا تجهیز و راه اندازی کرده‌ایم.
رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان اظهار کرد: این ۲۲ باب خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های؛ سمیرم فریدن، بویین میاندشت، نایین، اردستان، اصفهان، فلاورجان و گلپایگان استان اصفهان تجهیز میشود.
وی افزود: این تجهیزات شامل تشک تاتامی، میز فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، میز شطرنج و صفحه دارت است که در اختیار این خانه‌های ورزش قرار می‌گیرد.

خبرنگار: علیرضا هژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.