تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 24071

باید به جلو نگاه کرد و برای بازیابی امید و انرژی، گام های عملی برداشت

باید به جلو نگاه کرد و برای بازیابی امید و انرژی، گام های عملی برداشت

شهردار فلورانس در نامه به شهردار اصفهان: باید به جلو نگاه کرد و برای بازیابی امید و انرژی، گام های عملی برداشت باشد که سال ۲۰۲۱، صلح، سلامتی، سعادت و آینده ای روشن تر را برای همه انسان ها رقم بزند به گزارش دنیای اسرار:شهردار فلورانس در نامه ای به قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

شهردار فلورانس در نامه به شهردار اصفهان:

باید به جلو نگاه کرد و برای بازیابی امید و انرژی، گام های عملی برداشت

باشد که سال ۲۰۲۱، صلح، سلامتی، سعادت و آینده ای روشن تر را برای همه انسان ها رقم بزند

به گزارش دنیای اسرار:شهردار فلورانس در نامه ای به قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان نوشت: متأسفانه سال ۲۰۲۰ زخم های عمیقی برای بسیاری از مردم جهان بر جای گذاشت. عده ای جان خود را از دست دادند و همچنین بحران های اقتصادی و اجتماعی که در پی این پاندمی جهانی رخ داد و تداوم آن هنوز همه ما را در سراسر جهان به چالش کشانده است.

داریو ناردلا، شهردار فلورانس با اشاره به اینکه شهر فلورانس در جهان به عنوان پایتخت انسان گرایی شهرت یافته است، در ادامه این نامه آورده است: مایلم به شما اطمینان دهم قصد داریم رابطه خوب بین دو شهر اصفهان و فلورانس را هرچه بیشتر تقویت کرده و پروژه های جدیدی را در راستای منافع دوجانبه جوامع خود گسترش دهیم.  

شهردار فلورانس، خواهرخوانده ایتالیایی نصف جهان، در این نامه همچنین با ابراز امیدواری از اینکه سال ۲۰۲۱ روزنه ای نو، تجدید حیات جامعه، فرهنگ، اقتصاد و همه آنچه که این پاندمی طی چالش سال ۲۰۲۰ از ما سلب کرده را به ارمغان آورد، نوشته است: اکنون در راستای مقابله با این چالش، سخت و بی سابقه، باید به جلو نگاه کرد و باید برای بازیابی امید و انرژی، گام های عملی برداریم. از این رو، مهم است باور داشته باشیم که در آینده بشریت، با حفظ فن آوری و ارزش های اصلی قادر به پیشرفت در سازندگی هستیم. باشد که سال ۲۰۲۱، صلح، سلامتی، سعادت و آینده ای روشن تر را برای همه انسان ها رقم بزند.    

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.