تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 24077

کلنگ زنی و افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی با حضور فرماندار اصفهان در بخش کوهپایه

کلنگ زنی و افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی با حضور فرماندار اصفهان در بخش کوهپایه

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۴۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار اصفهان در بخش کوهپایه کلنگ زنی و افتتاح شد. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های بخش کوهپایه، ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر،

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۴۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار اصفهان در بخش کوهپایه کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در حاشیه آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های بخش کوهپایه، ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امروزه اقدامات صورت گرفته در بخش کوهپایه مرهون زحمات و خدمات ارزشمند خدمتگزاران نظام در عرصه های دولتی، خصوصی و تعاونی ها بوده و با پشتیبانی و حمایت سازنده مردم میسر گردیده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت دو انتخابات سرنوشت ساز در خردادماه سال آینده، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، این مردم هستند که با انتخاب شخص یا اشخاص اصلح، سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنند.

سیستانی افزود: علیرغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود، مسئولین درصدد رفع موانع و حل مشکلات مردم هستند.

وی با بیان اینکه بخش کوهپایه، یکی از قدیمی ترین بخش های کشور و دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی است، عنوان کرد: بخش کوهپایه استحقاق تبدیل شدن به شهرستان را داراست و اقدامات و پیگیری های لازم نیز در این خصوص انجام شده است که در آینده نزدیک نتایج مورد انتظار حاصل می گردد.

فرماندار اصفهان افزود: انشاء ا… شهر کوهپایه به عنوان محور ترانزیتی شرق به غرب کشور، بتواند منشاء خدمات بسیاری باشد.

سیستانی با تقدیر از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، شهرداری کوهپایه چهارده پروژه عمرانی را با اعتبار هفتاد میلیارد ریال آماده کلنگ زنی و افتتاح کرده است که این امر شایسته تقدیر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.