تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 24090

حراست اوقاف اصفهان رتبه نخست اصفهان را کسب کرد

حراست اوقاف اصفهان رتبه نخست اصفهان را کسب کرد

از بین ۱۴۴ مدیریت حراست استان؛حراست اوقاف اصفهان رتبه نخست اصفهان را کسب کردحراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست استان از بین ۱۴۴ مدیریت در این زمینه شد.به گزارش دنیای اسرار،‌ مجید اسماعیلی، رئیس اداره حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این باره

Print Friendly, PDF & Email

از بین ۱۴۴ مدیریت حراست استان؛
حراست اوقاف اصفهان رتبه نخست اصفهان را کسب کرد
حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان موفق به کسب رتبه نخست استان از بین ۱۴۴ مدیریت در این زمینه شد.
به گزارش دنیای اسرار،‌ مجید اسماعیلی، رئیس اداره حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این باره اظهار داشت: حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از بین ۴۰۰ محیط حراستی و ۱۴۴ مدیریت حراست رتبه نخست استان اصفهان در این زمینه در سال ۹۹ را به خود اختصاص داد.
وی افزود: همه فعالیت‌های بخش حراست در راستای رسیدن به اهداف والای سازمان اوقاف است و در این زمینه از همه توان خود استفاده کرده‌ایم.
رئیس اداره حراست اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه حراست اوقاف و امور خیریه دارای ۸۰ شناسه برنامه است، ابراز داشت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بررسی عملکرد در زمینه اجرای نیات واقفان، دریافت اجاره بها، صدور اسناد مالکیتی موقوفات، فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های مالی و اقتصادی،‌بهره وری،، حقوقی و … اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه حراست در همه حوزه‌های اوقاف و امور خیریه اجازه ورود دارد، اضافه کرد: در این زمینه بازدیدهای میدانی نیز به صورت مستمر انجام می‌شود.
اسماعیلی با بیان اینکه نصب دوربین مدار بسته و حفاظتی در اماکن متبرکه در اولویت است، ادامه داد: در این زمینه به روز رسانی سیستم های رایانه ای و رصد شبکه اتوماسیون اینترانت و اینترنت را نیز در دستور کار داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.