تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 24097

کمیته امداد اصفهان پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی در استان

کمیته امداد اصفهان پرچمدار تحقق اقتصاد مقاومتی در استان

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل کمیته امداد اصفهان: مهمترین بخش در تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل به ویژه برای نیازمندان است که کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق این مهم در استان اصفهان است به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷۸۴۷ فرصت شغلی شده است.  کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل کمیته امداد اصفهان: مهمترین بخش در تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل به ویژه برای نیازمندان است که کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق این مهم در استان اصفهان است به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷۸۴۷ فرصت شغلی شده است.

 کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به نامگذاری ۲۹ بهمن ماه به عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، گفت: این نهاد سال های متمادی است که سیاست توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از راه ایجاد اشتغال را دنبال می کند.

وی ادامه داد: مهمترین بخش در تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل به ویژه برای نیازمندان است که کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق این مهم در استان اصفهان است به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷۸۴۷ فرصت شغلی شده است.

زارع در تشریح خدمات ارائه شده برای ایجاد این تعداد شغل به پرداخت بیش از ۱۷۴ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: ۶۰۸۸ فرصت شغلی از مجموع ۷۸۴۷ شغل ایجاد شده از مسیر پرداخت این تسهیلات ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اضافه کرد: ۱۷۵۹ نفر از مددجویان نیز با استفاده از خدمات کاریابی و بسته های تشویقی این نهاد جذب بازار کار شده اندو از حداقل حقوق اداره کار بهره مند هستند.

وی یکی دیگر از خدمات این نهاد در زمینه فراهم سازی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را آموزش مددجویان مستعد اشتغال اعلام کرد و گفت: در سال ۹۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۲۳۰ مددجوی اصفهانی از آموزش های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره مند شده اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.