تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر : 24152

احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در اصفهان

احتکار بیش از یک تن روغن خوراکی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی ، ۲ هزار ماکارونی و ۴۰۰ رب گوجه احتکار شده خبر داد. سرهنگ “حمید رضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی پلیس اصفهان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی ، ۲ هزار ماکارونی و ۴۰۰ رب گوجه احتکار شده خبر داد.

سرهنگ “حمید رضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی پلیس اصفهان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از دپوی ارزاق عمومی در یک انبار مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم روغن خوراکی ، ۲ هزار ماکارونی و ۴۰۰ رب گوجه احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: هر گونه احتکار اقلام خوراکی و ارزاق عمومی مردم جرم است و پلیس با این افراد طبق قانون برخورد قاطع می کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.