تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 24215

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.

فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد. فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان :برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد. فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.
فرماندار اصفهان افزود: جلسات ستاد امور اجرایی انتخابات باید به طور مرتب برگزار و روند انجام امور انتخابات رصد و پیگیری های لازم صورت پذیرد. سیستانی به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امور اجرایی به عنوان یکی از مقوله های بسیار مهم است که نحوه و چگونگی آن باید مشخص و واحدهای ذی ربط در این راستا، اقدام نمایند.
وی با تأکید بر لزوم توجه به چگونگی بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: در اجرای انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب گردد و اعضای اجرایی انتخابات با برنامه ریزی مدون و طبق زمان بندی، عمل کنند تا انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری برگزار گردد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه با تکیه بر قانون باید امور را پیگیری کنیم، تأکید کرد: برگزاری انتخابات باید براساس مر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار گردد.
سیستانی با اشاره به اهمیت نقش هیأت های اجرایی در برگزاری مطلوب انتخابات، افزود: هیأت اجرایی نقش مؤثری در ایجاد آرامش، فضاسازی و اجرای باشکوه انتخابات دارد.
وی خاطرنشان کرد:  دستگاه های اجرایی شهرستان باید همکاری و همراهی لازم را با مجموعه فرمانداری در برگزاری مطلوب انتخابات داشته باشند.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.