تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 24218

استفاده از ظرفیت های هنری در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب ضروریست

استفاده از ظرفیت های هنری در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب ضروریست

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره خانواده آبی، پرسش شادآبی، فیلم کوتاه آموزشی و هنروری کارکنان  گفت:استفاده از ظرفیت های های هنری در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه بسیار موثر است و شرکت آبفا در سالهای اخیر از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره خانواده آبی، پرسش شادآبی، فیلم کوتاه آموزشی و هنروری کارکنان  گفت:استفاده از ظرفیت های های هنری در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه بسیار موثر است و شرکت آبفا در سالهای اخیر از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده است.

هاشم امینی در مراسم رونمایی از طرح سه شنبه های آبی، بسته آموزشی مدیریت مصرف و سرود اختصاصی شرکت آبفا استان اصفهان افزود:شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده، مانع از این نشد که شرکت آبفا استان اصفهان موضوع فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در جامعه را نادیده بگیرد و  با استفاده از ظرفیت  فضای مجازی و شبکه های مجاز با همکاری دستگاههای مرتبط، اقدام به فرهنگ سازی مصرف درست آب در بین مردم نموده است.

وی از همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان در موضوع فرهنگ سازی مصرف بهینه آب قدردانی نمود و اظهار داشت: در سال جاری توانستیم با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش و فکری کودکان ونوجوانان، جشنواره خانواده  آبی، فیلم کوتاه آموزشی و پرسش شادآبی را در فضای مجازی برگزار کنیم و از ظرفیت شبکه شاد به خوبی بهره مند شدیم.

امینی با اشاره به وضعیت منابع آب استان عنوان کرد: با توجه به اقلیم خشک کشور و استان اصفهان، فرهنگ سازی مصرف درست آب در جامعه امری ضروری است چراکه با توجه به  بارندگی های محدود در فصل بارش هم اکنون ذخیره سد زاینده رود ۱۹۹ میلیون متر مکعب است.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان با استفاده از ظرفیت هنری، علمی توانسته در قالب طرح های مختلف بستر فرهنگ بهینه آب را در جامعه فراهم نماید.

قلمکاریان اعلام کرد: آب مایه حیات است و قدر این ماده غیرقابل جایگزین باید در جامعه نهادینه شود که شرکت آبفا با همکاری کانون توانسته در قالب نقاشی، موسیقی، شعر و داستان، فیلم و ارزش آب را دربین کودکان و نوجوانان به درستی بیان کند.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با برخورداری از مربیان مجرب در زمینه های گوناگون فرهنگی هنری، مانند سالهای گذشته آمادگی هر گونه همکاری را با شرکت آبفا  پیرامون فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.