تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
کد خبر : 24569

تندیس فداکاری به دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان اصفهان اعطا شد

تندیس فداکاری به دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان اصفهان اعطا شد

به گزارش دنیای اسرار، اختتامییه دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد. تندیس فداکاری به دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان اصفهان اعطا

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، اختتامییه دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.

تندیس فداکاری به دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر استان اصفهان اعطا شد

در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و نمایندگان سازمان‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این مراسم همراه بود، تندیس فداکاری به بنیامین رییسی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت امداد و نجات مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر اصفهان اعطا شد.

بنیامین رییسی همچنین خبرنگار و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان بوده که بدلیل خدمات پرستاری به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در منزل در روستاهای کم برخوردار و محروم، انجام خدمات داوطلبانه انجام آموزش پیشگیری از کرونا،کمک داوطلبانه به خدمات بیماران کرونایی،کمک به خانواده های درگیر با کرونا جهت تهیه اقلام ضروری و مسوولیت پست های غربالگری و جلوگیری از نشر ویروس کرونا در شهرستان این تندیس را دریافت کرد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و دبیر این آیین در سخنانی اظهارکرد: تاکنون ۹ دوره از این آیین دانشجویی برگزار شده است که طی این مدت ۳۳۷ برگزیده در قالب دانشجو و گروه دانشجویی شناسایی و تقدیر شده اند.

جمال رحیمیان ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان تا مهلت تعیین‌شده بیش از ۱۵۰ دانشجو و گروه دانشجویی در سامانه تندیس ثبت‌نام کردند و برخی از دانشجویان نیز توسط سازمان‌های مشارکت‌کننده معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره محوری‌ترین شاخص در برگزاری این آیین، فعالیت دانشجویان و گروه‌های دانشجویی در دوران کرونا بوده است. بیش از ۴۰ ساعت در کمیته انتخاب دانشجو فعالیت داشتیم که نتیجه آن انتخاب ۷۲ برگزیده(۱۶ گروه و ۵۶ دانشجو) بوده است.

گفتنی است در مراسمی با حضور دکتر رضائی رییس واحد استان اصفهان ، دکتر اردشیر محقق مشاور امور جوانان جمعیت هلال احمر و ارسلان محقق رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر از این دانشجوی فعال و فدارکار تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.