تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 24572

خط لوله آبرسانی شرق منطقه یک اصفهان در مدار بهره برداری قرار گرفت

خط لوله آبرسانی شرق منطقه یک اصفهان در مدار بهره برداری قرار گرفت

رفع مشکل افت فشار نواحی هشت بهشت، لاهور و حمزه خط لوله آبرسانی شرق منطقه یک اصفهان در مدار بهره برداری قرار گرفت به گزارش دنیای  اسرار:خط لوله آّبرسانی شرق منطقه یک اصفهان، حد فاصل جی شیر تا میدان بزرگمهر، به طول ۳٫۵ کیلومتر پس از شستشو و آبگیری در مدار بهره برداری قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

رفع مشکل افت فشار نواحی هشت بهشت، لاهور و حمزه

خط لوله آبرسانی شرق منطقه یک اصفهان در مدار بهره برداری قرار گرفت

به گزارش دنیای  اسرار:خط لوله آّبرسانی شرق منطقه یک اصفهان، حد فاصل جی شیر تا میدان بزرگمهر، به طول ۳٫۵ کیلومتر پس از شستشو و آبگیری در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه محدوده منطقه یک اصفهان از انتهای خطوط آبرسانی مناطق دو ، سه و ۶ آبگیری می نمود و در ماه های پرتنش آبی مشترکین منطقه دچار افت فشار و گاها قطعی آب در نواحی پرتراکم هشت بهشت، لاهور و حمزه می شدند، خط مذکور از لوله ۱۴۰۰ جی شیر اجرا گردید و آبرسانی به منطقه از این طریق صورت می پذیرد.

حمید اشتهاردیها در ادامه عنوان کرد: خط فوق با لوله ۶۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و فولاد با احداث سه بابت حوضچه بتنی در عمق ۲ الی ۴٫۵ متر اجرا گردید.

وی به موانع اجرای سریع پروژه پرداخت و گفت: بستر سنگی رودخانه حد فاصل تپه اشرف و تپه جی، ممانعت سازمان میراث فرهنگی به علت بافت تاریخی محدوده تپه اشرف، ترافیک محدوده پل غدیر و ریزشی بودن خاک مسیر از مواردی بود که موجب کندی کار می گردید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.