تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 24616

خواستگار قلابی

خواستگار قلابی

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند خواستگاری موفق شده بود اعتماد یک خانم و خانواده او را جلب و مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کند خبر داد. سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با ترفند خواستگاری موفق شده بود اعتماد یک خانم و خانواده او را جلب و مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از آنها کلاهبرداری کند خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی اعتماد او را جلب و با ترفند خواستگاری و معرفی خود به عنوان پزشک مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال از او به بهانه ثبت نام خودرو دریافت کرده و متواری شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه در شهرستان سمیرم دستگیر شد که به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ ترکیان از شهروندان خواست، فریب افراد کلاهبردار را که ظاهری شیک و فریبنده دارند و در برخی مواقع با جعل مهر و مدارک خود را افرادی مهم و با نفوذ در جامعه معرفی می کنند هرگز نخورید و در صورت برخورد با این افراد حتما با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.