تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 24754

افتتاحیه هر هفته الف ب ایران در سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع برق اصفهان در ۵ شاخص در جایگاه بر تر قرار گرفت

افتتاحیه هر هفته الف ب ایران در سال ۱۴۰۰ شرکت توزیع برق اصفهان در ۵ شاخص در جایگاه بر تر قرار گرفت

در مراسم افتتاحیه پویش هر هفته الف ،ب ایران شرکت توزیع برق اصفهان این بار نیز خوش درخشید و در ۵ شاخص برنامه تحول دیجیتال صنعت برق در جایگاه خوبی قرار گرفت  و در توسعه خدمات غیرحضوری، هوشمندسازی مراکز اتفاقات (طرح هما)،توسعه خدمات غیر حضوری ،کاهش تلفات شبکه توزیع برق به کمتر از ۷/۹ درصد

Print Friendly, PDF & Email

در مراسم افتتاحیه پویش هر هفته الف ،ب ایران شرکت توزیع برق اصفهان این بار نیز خوش درخشید و در ۵ شاخص برنامه تحول دیجیتال صنعت برق در جایگاه خوبی قرار گرفت  و در توسعه خدمات غیرحضوری، هوشمندسازی مراکز اتفاقات (طرح هما)،توسعه خدمات غیر حضوری ،کاهش تلفات شبکه توزیع برق به کمتر از ۷/۹ درصد ،راه اندازی مرکز ملی پایش صنعت برق رتبه های برتر رااز آن خود کرد

افتتاح همزمان پنج طرح شبکه توزیع  نیروی برق کشور در قالب ۸ هزار و  142 پروژه پروژه توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، در ۳۱ استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیروو شماری از مسئولان وزارت نیرو ،شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق کشور همراه بود  

ودر این راستا در خصوص خدمات غیر حضوری باب گفتگو را با مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین  شرکت باز نمودیم تا از کم وکیف غیر حضوری شدن خدمات جویا شویم

قبل از شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع برق اصفهان خدمات را به صورت غیر حضوری در اختیارمتقاضیان و مشترکین قرار می داد

علیرضا محمدی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین  شرکت توزیع برق  شهرستان اصفهان گفت: شرکت توزیع برق اصفهان بر اساس رسالت اجتماعی خود از سالهای گذشته خدمات را به صورت غیر حضوری  ارائه می نمود اما با شیوع ویروس کرونا تهدید به فرصتی تبدیل شد تا ما خدمات را از ۹۵ درصد  به ۱۰۰ درصد ارتقا دهیم  وبه حمدا….با حمایت های مدیر عامل و تلاش همکاران این مهم به نتیجه رسید و به دنبال آن تعریف ملی خدمات سبز از سوی وزارت نیرو کلید خورد ونرم افزار و اپلیکیشن برق من تحت اندروید و ios در اختیار همشهریان عزیز اصفهانی قرار گرفت

وی تصریح کرد : در ادامه این خدمات تماس های مردمی از شماره تلفن ۳۸۱۲۱ به   شماره تلفن ۱۵۲۱تغییر یافت و  آماده پاسخگویی به مردم می باشد   

وی به اهمیت غیر حضوری نمودن خدمات اشاره کرد و تصریح نمود :  امکانات الکترونیکی ازجمله کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان واجتناب از ترددهای بیهوده درون شهری صورت گرفت  و درنتیجه آسایش و رفاه بیشتر را در پی داشته است

وی تاکید کرد : در سال گذشته یک میلیون و  300 هزار درخواست از بسترهای مختلف غیر حضوری شدند که  از جمله می توان به  تلفن ،سایت ،اپ برق من اشاره کرد  و نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ تردد شهری حذف شد وشاهد کاهش  4 میلیون و ۱۵۰ هزار لیتر در مصرف سوخت بودیم  ودر یک میلیون و ۱۰۰ هزاربرگ A4 صرفه جویی شد و به عبارتی صیانت از محیط زیست با غیر حضوری شدن خدمات شکل گرفت  

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.