تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 24759

اهدای۴۱۵ واحد خون توسط داوطلبان نیکوکار اصفهانی در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹

اهدای۴۱۵ واحد خون توسط داوطلبان نیکوکار اصفهانی در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اهدای۴۱۵ واحد خون توسط داوطلبان نیکوکار اصفهانی در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ خبر داد . به گزارش دنیای اسرار: ؛محمدنوید متقی با اشاره به اینکه از یکسو خون نیاز همیشگی بیماران بوده که ضروری است در تأمین این نیاز تمام اقشار جامعه پای کار باشند و از سوی

Print Friendly, PDF & Email

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اهدای۴۱۵ واحد خون توسط داوطلبان نیکوکار اصفهانی در سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ خبر داد .

به گزارش دنیای اسرار: ؛محمدنوید متقی با اشاره به اینکه از یکسو خون نیاز همیشگی بیماران بوده که ضروری است در تأمین این نیاز تمام اقشار جامعه پای کار باشند و از سوی دیگر جمعیت هلال احمر در کنار انجام رسالت‌های ذاتی خود، به دنبال ترویج و گسترش هر چه بیشتر این اقدام به عنوان یک حرکت انسان دوستانه است، افزود: داوطلبان و اعضای نیکوکار جمعیت هلال احمر استان اصفهان همواره در این امر خیر پیشقدم می باشند .

وی افزود :در راستای تحقق حمایت از زندگی و سلامتانسان ها به عنوان یکی از اهداف اساسی جمعیت هلال احمر و تامین بخشی از نیاز مردمبه خون و فرآورده های آن ، اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان های اصفهان، کاشان،خمینی شهر، شاهین شهر،خوانسار، شهرضا و لنجان با حضور در مراکز انتقال خون اقدامکردند .

وی از عموم مردم به ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خواست با شرکت در برنامه های اهدای خون در سال ۱۴۰۰ نیز همانند قبل یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن به ویژه با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا باشند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.