تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 25013

عزم جدی مخابرات بر افزایش رضایتمندی مردم عزیز استان.

عزم جدی مخابرات بر افزایش رضایتمندی مردم عزیز استان.

در دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار مطرح شد : عزم جدی مخابرات بر افزایش رضایتمندی مردم عزیز استان. به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در دیدار با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی

Print Friendly, PDF & Email

در دیدار سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار مطرح شد : عزم جدی مخابرات بر افزایش رضایتمندی مردم عزیز استان.

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در دیدار با حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت : مخابرات منطقه اصفهان با تلاش و جدیت در افزایش رضایتمندی مردم عزیز استان اصفهان تلاش می کند.

اسماعیل قربانی، یکم اردیبهشت ماه در دیدار با حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت: مخابرات منطقه اصفهان با تلاش و جدیت در خصوص بروزرسانی و ارتقاء شبکه تلفن ثابت و همراه اقدام می نماید که امیدواریم شاهد تسهیل و تسریع دسترسی به اینترنت در کل استان و رضایتمندی مردم عزیز استان باشیم.
در این دیدار که با حضور روسای شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار برگزار شد ، محمد غیور رئیس اداره مخابرات شهرستان شاهین شهر و میمه و ناصر حیدریان رئیس اداره مخابرات شهرستان برخوار گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته ارائه دادند.

شایان ذکر است حسینعلی حاجی، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مخابرات منطقه اصفهان پیشنهاداتی در خصوص بهبود وضعیت ارتباطات حوزه انتخابیه خود ارائه نمود‌.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.