تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 25048

عزم فولاد مبارکه تحقق شعار سال و ارتقای جایگاه فولاد مبارکه است

عزم فولاد مبارکه تحقق شعار سال و ارتقای جایگاه فولاد مبارکه است

 به گزارش دنیای اسرار، عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه از عزم پولادمردان فولاد مبارکه در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در ارتقای تولید و توجه ویژه به ارتقای جایگاه فولاد مبارکه در سطح ملی و بین‌المللی در سال جدید خبر داد. وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها

Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش دنیای اسرار، عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه از عزم پولادمردان فولاد مبارکه در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در ارتقای تولید و توجه ویژه به ارتقای جایگاه فولاد مبارکه در سطح ملی و بین‌المللی در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» که محور اصلی آن تولید است، افزود: رمز بقای شرکت‌ها در تولید پایدار تجلی می‌یابد. در این راستا فولاد مبارکه همگام با دیگر بخش‌های صنعت فولاد کشور همواره در این مسیر حرکت کرده و موفقیت‌های سال گذشته و همچنین فروردین‌ماه سال جاری و ثبت رکوردهای پی‌درپی حاکی از آن است که ما قدرتمند در راستای تقویت تولید و ارتقای جایگاه تولید در فولاد مبارکه قدم برمی‌داریم.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در خصوص ثبت رکوردهای فروردین‌ماه یادآور شد: افزایش تولید و ثبت رکوردهای جدید در نواحی آهن‌سازی، فولادسازی، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا در آغازین ماه سال، علی‌رغم محدودیت‌های موج چهارم کرونا، نشان از برنامه‌ریزی دقیق، حمایت‌های مدیریت عالی شرکت و همچنین همراهی کارکنان باغیرت این شرکت دارد.

اکبری در ادامه به رکوردهای ثبت‌شده در فروردین‌ماه اشاره کرد و گفت: واحدهای احیای مستقیم بیش از ۷۲۹ هزار تن تولید داشته‌اند که این میزان نسبت به ۷۱۶ هزار تن سال قبل، بیش از ۱۳ هزار تن افزایش نشان می‌دهد؛ ضمن اینکه در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نیز حماسه‌ای دیگر با ۷۰۰ هزار تن تولید خلق شد. این میزان تولید نسبت به آخرین رکورد فولادسازی به میزان
 662 هزار تن که مربوط به اسفند ۹۹ بود، بیش از ۳۸ هزار تن افزایش داشته است. همچنین دو  رکورد ۱۴۱ و ۱۴۴ ذوب هم در کارنامه درخشان ناحیه فولادسازی در فروردین‌ماه امسال به ثبت رسید.

وی در خصوص رکوردشکنی سایر نواحی تصریح کرد: ناحیه نورد سرد نیز همچون نواحی دیگر حماسه آفرید و در واحدهای بازپخت‌ شماره ۲ و ۳ ، تولید قلع‌اندود و    برش   قلع‌اندود، رکورد جدید به ثبت رسید. در واحد احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا نیز با تولید بیش از ۱۳۱ هزار تن آهن اسفنجی، رکورد جدیدی با بیش از ۱۰۰۰ تن افزایش تولید نسبت به رکورد قبلی ثبت شد. تمام این موفقیت‌ها حاکی از این است که مسیر فولاد مبارکه برای تولید حداکثری در سال ۱۴۰۰ هموار شده و امید است با همت کارکنان و مدیران شرکت، همدلی و هماهنگی بین تمامی   ارکان و حمایت‌های مدیریت عامل، نه‌تنها بتوانیم برنامه تولید ۱۴۰۰ را محقق کنیم، بلکه فراتر از برنامه، با تحقق اهداف شرکت، شعار امسال را جامه عمل بپوشانیم.

وی نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل موفقیت شرکت‌ها معرفی کرد و افزود: مهم‌ترین نقش در تحقق اهداف و رسیدن به این رکوردها در شرکت فولاد مبارکه قطعا نیروی انسانی متعهد آن است. با همت و تلاش و انگیزه روزافزون این کارکنان و همچنین انسجام تیم مدیریتی و تیم عملیاتی شرکت این دستاوردهای مهم در شرکت رقم خورد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: در تولید همواره اولویت ما تأمین بازار داخل و نیازمندی‌های صنایع داخلی بوده است؛ به همین منظور تولید محصولات ویژه برای جوابگویی به بازار داخل و در پی آن صادرات و حضور در بازارهای خارجی در برنامه تولید ما قرار دارد. این امر علاوه بر ارزآوری باعث ارتقای جایگاه فولاد مبارکه در بازار بین‌المللی می‌شود. در این خصوص در سال ۱۴۰۰ برنامه مدونی برای تولید محصولات صادراتی داریم  و امیدواریم با همکاری دولت و سایر ارگان‌های ذی‌ربط محقق شود.

وی در پایان از تلاش و همت همکاران عزیز در واحدهای تولیدی، پشتیبانی و ستادی و همچنین پیمانکارانی که در خطوط مختلف تولید مشغول فعالیت هستند و برای رسیدن به اهداف شرکت تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.