تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 25186

اهدای نشان عیسی خان بهادری به هنرمند پیشکسوت اصفهانی

اهدای نشان عیسی خان بهادری به هنرمند پیشکسوت اصفهانی

اولین نشان عیسی خان بهادری به استاد امیرهوشنگ جزی زاده، هنرمند پیشکسوت اصفهانی اهدا شد. به گزارش دنیای اسرار،دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسداشت معلمان هنر و هنرآموزان منتخب هنرستان های هنرهای زیبا و موسیقی به طراحی و برنامه ریزی نشان

Print Friendly, PDF & Email


اولین نشان عیسی خان بهادری به استاد امیرهوشنگ جزی زاده، هنرمند پیشکسوت اصفهانی اهدا شد.

به گزارش دنیای اسرار،دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسداشت معلمان هنر و هنرآموزان منتخب هنرستان های هنرهای زیبا و موسیقی به طراحی و برنامه ریزی نشان عیسی خان بهادری و ابوالحسن خان صبا به عنوان دو هنرمند شاخص هنرهای تجسمی و موسیقی که چند دهه در عرصه آموزش هنر خدمت کرده اند، اقدام کرد.

اولین مراسم اهدای این نشان همزمان با ۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم، با حضور مدیران ارشد هنری کشوری در هنرستان هنرهای زیبای دخترانه واحد موسیقی برگزار شد.

در این مراسم نشان عیسی خان بهادری به استاد هوشنگ جزی زاده از اساتید حوزه هنرهای تجسمی و نشان ابوالحسن خان صبا به استاد تقی ضرابی هنرمند رشته موسیقی اعطا گردید.

گفتنی است؛ محمد عیدی، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان به نمایندگی از شهردار اصفهان و مهدی تمیزی، مدیر موزه هنرهای معاصراصفهان به نمایندگی جامعه هنری با حضور در این مراسم هدیه ای از سوی شهردار اصفهان به استاد جزی زاده تقدیم کردند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.