تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر : 25207

توسعه اینترنت مخابرات در شهرستان خوانسار

توسعه اینترنت مخابرات در شهرستان خوانسار

به همت کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، ظرفیت واگذاری اینترنت ثابت مخابرات در شهرک گلستان شهرستان خوانسار توسعه یافت. به گزارش  دنیای اسرار، در راستای توسعه ارتباطات روستایی و افزایش رضایتمندی مشترکین با نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت پر سرعت ADSL، در شهرک گلستان شهرستان خوانسار ، ظرفیت واگذاری اینترنت پر سرعت ثابت در این

Print Friendly, PDF & Email



به همت کارکنان مخابرات منطقه اصفهان، ظرفیت واگذاری اینترنت ثابت مخابرات در شهرک گلستان شهرستان خوانسار توسعه یافت.

به گزارش  دنیای اسرار، در راستای توسعه ارتباطات روستایی و افزایش رضایتمندی مشترکین با نصب و راه اندازی تجهیزات اینترنت پر سرعت ADSL، در شهرک گلستان شهرستان خوانسار ، ظرفیت واگذاری اینترنت پر سرعت ثابت در این منطقه افزایش یافت.
گفتنی است متقاضیان اینترنت در منطقه مذکور، از این پس میتوانند با مراجعه به اداره مخابرات و یا دفاتر فروش نسبت به ثبت نام سرویس اینترنت پرسرعت ADSL اقدام نمایند.

با اینترنت پر سرعت ADSL آشنا شویم

روش‌های متفاوتی برای اتصال به اینترنت وجود دارد و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های متمایزی نسبت به یکدیگر دارند که ADSL یکی از آنهاست.

اینترنت ADSL یک تکنولوژی طراحی شده برای ارائه سرعت اتصال بیشتر از طریق خطوط اینترنت نسبت به سرویس‌های اینترنت Dial-Up قدیمی است.
 
در این سرویس اینترنتی سرعت آپلود و دانلود متفاوت است و به دلیل این که کاربران معمولی (خانگی) بیشتر از آپلود مطالب، دانلود می‌کنند در نتیجه سرعت دانلود معمولا از سرعت آپلود بیشتر است.

سرعت اینترنت ADSL با توجه به پهنای باند موجود در کابل‌کشی مسی تا ۵۰ مگابایت بر ثانیه است. شایان ذکر است که سرعت و کیفیت ADSL2+ از ADSL بیشتر است. میانگین سرعت ADSL2+ بین ۱ مگابایت بر ثانیه (برای آپلود) و ۲۴ مگابایت بر ثانیه (برای دانلود) است.

امروزه اینترنت عضو جدا‌نشدنی بیشتر کسب‌و‌کارها است و با پیشرفت تکنولوژی و گسترش حضور کسب ‌و‌کارها در فضای مجازی، استفاده از اینترنت روز‌به‌روز در حال افزایش است و داشتن یک سرویس اینترنتی متناسب با نیازها، یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت و بهبود عملکرد کسب‌و‌کارها است.

پیش از خرید سرویس اینترنت خود، بهتر است انواع سرویس اینترنت را بشناسید تا بتوانید بهترین سرویس را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.