تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 25246

مانور سراسری صرفه جویی در ادارت اصفهان در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد

مانور سراسری صرفه جویی در ادارت اصفهان در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت : مانور سراسری صرفه جویی در ادارت اصفهان در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شدبه گزارش دنیای اسرار:مرسل صالحی؛ ادامه داد: که با توجه به بحث خشکسالی و عدم بارش ها در اصفهان نیاز است که کلیه موراد صرفه جویی برق در تمامی ادارت دولتی و

Print Friendly, PDF & Email

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت : مانور سراسری صرفه جویی در ادارت اصفهان در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد
به گزارش دنیای اسرار:مرسل صالحی؛ ادامه داد: که با توجه به بحث خشکسالی و عدم بارش ها در اصفهان نیاز است که کلیه موراد صرفه جویی برق در تمامی ادارت دولتی و غیر دولتی به خوبی لحاظ شود ،چرا که ادارات با صرفه جویی مناسب می توانند برق بیشتری را وارد مدار کنند.
وی با اشاره به اینکه درهفتم اردیبهشت ماه نیز یک مانور سراسری صرفه جویی برق درادارت زیر مجموعه وزارت نیرو برگزار شد تا آمادگی کامل بین نیروها به وجود آید افزود: دومین مانوربه صورت سراسری و در ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار گردید .
وی تاکید کرد: دراین مانورنیروهای عملیاتی ازهر منطقه درقالب ۵ تیم عملیاتی و در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی در محل به ادارات مراجعه کردند و میزان برق مصرفی را از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری مورد ارزیابی قرار دادند که هراداره باید ۵۰ درصد در مصرف برق در این بازه زمانی صرفه جویی اعمال نماید.
صالحی افزود: همچنین بعد از وقت اداری نیز باید صرفه جویی ۹۰ درصدی درادارات انجام شود ؛البته دراین مانور نیرو های مرکز نیز در آماده باش بودند و کنتور های هوشمند را کنترل می کردند .
وی با اشاره به اینکه تمامی مصوبات صرفه جویی برق برای مدیران دستگاه های اجرایی ارسال و به آنان ابلاغ شده افزود:مراکز حساس نظامی و انتظامی ، درمانگاه ها و بیمارستان ها نیز باید دیزل ژنراتورهای خود را وارد مدار نمایند و البته در بحث صرفه جویی نیز فعالیت داشته باشند.البته ما برق این مراکز را قطع نمی کنیم ولی اگر به هر دلیلی دچار قطع برق شدند باید دیزل ژانراتور های خود را وارد مدارکنند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۵۰ مشترک دیماندی شرکت توزیع برق جزو مراکز حساس محسوب می شوند ادامه داد:۶۵۰ مشترک دیماندی ادارای و مشترکین غیر دیماندی اداری (بانک ها ، شهرداری ها، مراکز دادگستری و ….) درمانور سراسری صرفه جویی برق حضور داشتند
صالحی، تاکید کرد: درپیک بارتابستان سال گذشته ادارات اصفهان ۱۰ مگا وات درمصرف برق صرفه جویی داشتند ؛ که ۷۰۰ میلیون تومان پاداش نیز دریافت کردند؛ شهرداری ها بیشترین همکاری را در زمینه مصرف بهینه برق در سطح شهر و ساختمان های زیر مجموعه اعمال کردند. .
وی اشاره کرد: اگر امسال ادارت پرمصرف نسبت به کاهش مصرف برق اقدام نکنند به صورت خودکار برق آن ها قطع خواهد شد .مدیران در ادارات وظیفه دارند که زمینه های استفاده از وسایل کم مصرف را فراهم نمایند و کارمندان را ملزم به استفاده بهینه از انرژی نمایند، نباید به دلیل اینکه پول برق از بیت المال پرداخت می شود در سطح ادارت حیف و میل و اتلاف انرژی صورت گیرد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، با اشاره به اینکه استاندار اصفهان و رئیس ستاد مدیریت بحران استان در رابطه با کاهش مصرف انرژی در ادارات مرتبا این موضوع را گوشزد نموده اند افزود: امسال با متخلفین در ادارات برخورد جدی تری خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.