تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کد خبر : 25282

اجرای طرح وقف ۲۳هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان

اجرای طرح وقف ۲۳هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان خبر داد؛ اجرای طرح وقف ۲۳هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از اجرای طرح وقف قرآن کریم همزمان در ماه مبارک رمضان با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینیه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان و اماکن عمومی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان خبر داد؛
اجرای طرح وقف ۲۳هزار جلد قرآن کریم در استان اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از اجرای طرح وقف قرآن کریم همزمان در ماه مبارک رمضان با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینیه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان و اماکن عمومی به یاد ۲۳هزار شهید استان اصفهان خبر داد

به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام در ادامه به اجرای طرح وقف مصحف شریف اشاره کرد و گفت: اجرای طرح وقف مصحف قرآن کریم یکی از فعالیت های اداره اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ وقف و مهجوریت زدایی از قرآن و همچنین کمک به مناطق محروم جهت تامین قرآن است که مردم عزیز استان می توانند با حضوری فعال در این طرح و تبلیغ آن برای توسعه فرهنگ قرآنی گامی هرچند کوچک بردارند.

وی افزود: علاقه‌مندان با تهیه این کتاب آسمانی، طبق نیت دلخواه و موردنظر خود وقف در حسینیه، امامزاده، مساجد و اماکن عمومی خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام روح الله بیدرام ادامه داد: عموم مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند با شرکت در این طرح و خریداری یک جلد قرآن کریم با هدیه ۴۰۰هزار ریال نام خود را به‌ عنوان واقف کلام الله مجید ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح به‌صورت سراسری در کل استان اجرا می‌شود، گفت: عموم مردم، واقفان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان و یا تماس با شماره ۰۹۱۰۳۲۵۴۰۸۲ این مصحف شریف را دریافت کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در تبلیغ و ترویج طرح وقف مصحف شریف، روحانیون، مبلغان، خیران و یاوران وقف با اداره اوقاف شهرستان اصفهان همکاری کنند .

حجت‌الاسلام بیدرام با بیان اینکه قرآن کتاب نور و انسان‌سازی است، گفت: سازمان اوقاف در ایام ماه مبارک به دنبال تبدیل سبک زندگی مردم به سبک زندگی قرآنی و دینی با استفاده از مفاهیم و آموزه‌های حیات‌بخش قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور روحانیون و مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.