تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد خبر : 25301

گزارش عملکردد پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور اعضای شوراهای بخش مرکزی برگزار شد

گزارش عملکردد پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور اعضای شوراهای بخش مرکزی برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی که به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی و همچنین ارائه گزارش عملکردد پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور اعضای شوراهای بخش مرکزی برگزار شد،  اظهار داشت: بحمد ا… تاکنون با همکاری اعضای شوراهای بخش مرکزی گام های مثبتی در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی که به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی و همچنین ارائه گزارش عملکردد پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور اعضای شوراهای بخش مرکزی برگزار شد،  اظهار داشت: بحمد ا… تاکنون با همکاری اعضای شوراهای بخش مرکزی گام های مثبتی در این بخش برداشته شده که شایسته تقدیر است و این روند در آینده نیز باید ادامه یابد.

فرماندار اصفهان با اشاره به امنیت حاکم بر کشور ما، افزود: علیرغم ناامنی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشورهای منطقه و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشور و ملت ما، خوشبختانه کشور ما با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، درایت های دولت و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان جزیره ای امن در بین دیگر کشورهای منطقه است.

سیستانی عنوان کرد: امنیت حاکم بر کشور ما درگرو وحدت بین اقشار مختلف مردم است که این امر ازجمله اهداف اصلی نظام بوده و باید در راستای تحکیم وحدت بین مردم گام های مهمی برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله سلامت در جامعه، عنوان کرد: باتوجه به گزارشات سازمان بهداشت جهانی، کشور ما در امر درمان، مقابله با بیماری ها و گسترش فرهنگ بهداشت و اقدامات بهداشتی، از زمره کشورهای بسیار موفق در جهان است؛ چراکه در دوره زمانی مشخصی توانسته است، شاخص های خود را در عرصه بین المللی ارتقاء بخشد.

فرماندار اصفهان به مدیریت خوب کشور در ایام شیوع بیماری کرونا نیز اشاره کرد و افزود: علیرغم تحریم ها و تنگناهای اقتصادی موجود، مدیریت خوب کشور در ایام شیوع بیماری کرونا مرهون رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همکاری و همراهی خوب دستگاه های ذی مدخل، بسیج و مردم بوده که شایسته تقدیر است.

سیستانی با اشاره به نزدیک شدن به پایان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: آرامش، امنیت و عمران و آبادانی حاکم بر روستاها مرهون زحمات و تلاش های ارزنده اعضای محترم شوراهای اسلامی روستاهاست که شایسته تقدیر است و این روند باید توسط منتخبین مردم در آینده نیز استمرار یابد.

وی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب، تصریح کرد: استاندار محترم اصفهان جناب آقای دکتر رضایی و دیگر مسئولان استان و شهرستان و دستگاه های ذی مدخل با جدیت موضوع آب را پیگیری می کنند که انشاء ا… در آینده نزدیک شاهد گشایش های خوبی در این زمینه باشیم.

فرماندار اصفهان  با تأکید بر اهمیت سلامت انتخابات پیش رو، گفت: اقدام در جهت مشارکت حداکثری مردم و رعایت مر قانون در انتخابات، حائز اهمیت بوده و از اهداف اصلی ما جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان است.

سیستانی با بیان اینکه موفقیت کشور متکی بر آراء مردم و صندوق های اخذ رأی است، افزود: انتخابات تنها رویداد مهم سیاسی است که متکی بر آمار و آراء مردم بوده و از نظر داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.