تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 25319

راه اندازی سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت در شرکت آبفای اصفهان

راه اندازی سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت در شرکت آبفای اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:سامانه یکپارچهتعاملات الکترونیکی دولت  “سیتاد” با هدف ارائه خدماتمطلوب  به مشترکین در آبفای استان اصفهانراه اندازی شد. معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، کپی کارت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سامانه یکپارچهتعاملات الکترونیکی دولت  “سیتاد” با هدف ارائه خدماتمطلوب  به مشترکین در آبفای استان اصفهانراه اندازی شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، کپی کارت ملی و شناسنامه از مدارک مورد نیاز متقاضیان آب و فاضلاب حذف می شود .

سید محسن صالح گفت: سامانه سیتاد با دریافت کد ملی و تاریخ تولد متقاضی خدمات، صحت اطلاعات سجلی را بررسی کرده و در صورت تایید، کد پیگیری برای شخص مذکور صادر می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای استان اصفهان با بیان این که این سامانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری سامانه ۱۵۲۲ راه اندازی شده است، اعلام کرد: روزانه در حدود ۱۵۰ فقره استعلام به صورت غیرحضوری انجام  می شود و در صورت تایید اطلاعات متقاضی، کد رهگیری مربوط صادر می شود  .

وی اظهار داشت: حذف مراجعه حضوری متقاضیان،کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست ها، کاهش هزینه ها، کاهش بروکراسی اداری، ارتقای ضریب اطمینان از صحت مدارک ارائه شده از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.