تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد خبر : 25325

اصفهان میزبان همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق مخابراتی کشور

اصفهان میزبان همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق مخابراتی کشور

اولین همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق اصفهان،فارس،یزد،مرکزی،بوشهر،هرمزگان،کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار،در این مراسم که روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۸ با حضور معاون  مالی شرکت مخابرات ایران و مدیران حسابرسی مناطق مذکور در سالن کنفرانس ساختمان شماره سه مخابرات اصفهان برگزار شد؛ کارگروه های

Print Friendly, PDF & Email

اولین همایش مدیران و ناظرین مالی مناطق اصفهان،فارس،یزد،مرکزی،بوشهر،هرمزگان،کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری به میزبانی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار،در این مراسم که روز شنبه ۱۴۰۰/۲/۱۸ با حضور معاون  مالی شرکت مخابرات ایران و مدیران حسابرسی مناطق مذکور در سالن کنفرانس ساختمان شماره سه مخابرات اصفهان برگزار شد؛ کارگروه های تخصصی حسابرسی، پیرامون صورت‌‎های مالی مناطق و همچنین رعایت قوانین و مقررات هرچه بیشتر صورت‌‎های مالی و انطباق آن با آخرین استانداردهای حسابداری و حسابرسی و قوانین مالیاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

گفتنی است در این همایش بر اهمیت مسئله حسابرسی در راستای ایجاد نظام یکپارچه و برنامه ریزی منظم در بخش مالی،ارزیابی و بهبود کارایی حوزه های کاری و شناسایی ضعف های درون سازمانی و  بهبود فرآیندهای مالی تاکید شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.