تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر : 25443

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بار دیگر در جشنواره روابط عمومی های استان درخشید

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بار دیگر در جشنواره روابط عمومی های استان درخشید

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان در سال ۱۴۰۰، توانست با کسب رتبه های عالی و برتر در زمینه های مختلف، در جایگاه روابط عمومی های برتر استان قرار گیرد. به گزارش دنیای اسرار، به همین مناسبت در آئینی که جهت معرفی و تجلیل از آثار برتر  جشنواره

Print Friendly, PDF & Email


روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان در سال ۱۴۰۰، توانست با کسب رتبه های عالی و برتر در زمینه های مختلف، در جایگاه روابط عمومی های برتر استان قرار گیرد.

به گزارش دنیای اسرار، به همین مناسبت در آئینی که جهت معرفی و تجلیل از آثار برتر  جشنواره روابط عمومی های اصفهان، عصر امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در اتاق بازرگانی  برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیری از تلاشهای شاهین ملک زاده رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در راستای کسب رتبه های عالی و برتر این جشنواره تقدیر شد.

گفتنی است بر اساس ارزیابی و رای هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در محورهای محتوا سازی، مسئولیت های اجتماعی و رویداد پردازی   حائز رتبه عالی و در  در زمینه های نوآوری و فعالیت های پیشرو،اطلاع یابی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال و ارتباطات رسانه ای حائز رتبه برتر در بین روابط عمومی های استان شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.