تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 25569

فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب

فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب

از سوی آبفای استان اصفهان انجام شد؛ فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرفبهینه آب به گزارش دنیای اسرار:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب را منتشر کرد. بر اساس این فراخوان همه رده های سنی می توانند آثار خود را تا تاریخ

Print Friendly, PDF & Email

از سوی آبفای استان اصفهان انجام شد؛

فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرفبهینه آب

به گزارش دنیای اسرار:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان فراخوان ساخت انیمیشن، موشن، کلیپ با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب را منتشر کرد.

بر اساس این فراخوان همه رده های سنی می توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری به دفتر دبیر خانه فرخوان ارسال نمایند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را بر روی لوح فشرده به دبیرخانه فراخوان واقع در اصفهان، خیابان هزار جریب، خیابان شیخ کلینی، خیابان جابر بن حیان، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به کدپستی ۸۱۶۸۹۳۶۵۵۶ و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۳۸۰۸۹۳۷۵۱ ارسال کنند.

مهرداد خورسندی به مشخصات فنی آثار اشاره کرد و افزود: آثار تولیدی باید کمتر از ۲ دقیقه و بدون لوگو و آرم شرکت سازنده باشند و درقالب فرمت mp4  (HIGH-QUALITY480) تهیه شوند.

وی در خصوص اعلام نتایج این فراخوان بیان داشت: در هفته اول تیر ماه، مصادف با هفته صرفه جویی در مصرف آب به سه اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

خورسندی با بیان این که آبفای استان اصفهان حق بهره برداری از تمامی آثار را دارد عنوان کرد: روابط عمومی آبفای اصفهان از نفرات برتر در ساخت کلیپ، انیمیشن و موشن گرافی با موضوع مدیریت مصرف، دعوت به همکاری می نماید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.