تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
کد خبر : 25640

بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان نصب شد/ صدور بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی

بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان نصب شد/ صدور بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان: بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان نصب شد/ صدور بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال

Print Friendly, PDF & Email

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان نصب شد/ صدور بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری گفت: بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان به منظور اجرای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها نصب شد.

به گزارش دنیای اسرار، حسین امیری با بیان اینکه شهرداری اصفهان همراه با سایر سازمان ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می کند، اظهار کرد: تمهیدات شهرداری اصفهان  برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیداها آغاز شده است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان تمهیدات مناسبی برای فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان شرکت کننده در این انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از نازیبایی های بصری و حفظ سیمای شهری در نظر گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثیر تبلیغات مناسب در حضور بیشتر و با شکوه در انتخابات، شهرداری اصفهان نسبت به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخابات اقدام و تاکنون جلسات مداوم و منظمی در این خصوص برگزار کرده است.

متقاضیان نصب بنر انتخاباتی از طریق فرمانداری اقدام کنند

وی با اشاره به نصب بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداها تصریح کرد: برای تبلیغات کاندیداها در تمام مناطق ۱۵ گانه از سوی شهرداری اصفهان فضای مناسبی در نظر گرفته شده و پنل های تبلیغاتی برای تبلیغات انتخاباتی نصب شده است که کاندیداها می توانند از این موقعیت برای تبلیغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام کنند.

امیری بیان کرد: شهرداری اصفهان تلاش می کند به منظور افزایش حضور حداکثری شهروندان در انتخابات از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نکند که در همین راستا تاکنون بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر صادر شده است.

وی افزود: همه متقاضیان نصب بنر انتخاباتی باید به منظور دریافت مجوز از طریق فرمانداری اصفهان اقدام کنند و پس از آن شهرداری اصفهان طبق ضوابط و قوانین آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

تامین ایمنی شعبه های اخذ رای

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تدارک لازم فضاهای تبلیغاتی توسط شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵گانه، ضروری است طرفداران نامزدهای انتخاباتی پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی را در مکان های مشخص شده نصب کنند.

وی ضمن درخواست از نامزدهای انتخاباتی برای حفظ و صیانت از اموال عمومی و عدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز افزود: شهرداری هزینه های فراوانی برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهری هزینه های سنگینی برای شهر دربردارد.

امیری با اشاره به آمادگی و هماهنگی صورت گرفته به منظور ایمنی شعبه های اخذ رای گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موارد ایمنی حائز اهمیت برای رعایت در شعب اخذ رای از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به فرمانداری اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اکیپ ‌های خودرویی این سازمان در محل‌های مهم و پرتردد و شعبه‌ های شلوغ اخذ رای مستقر خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.