تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۶
کد خبر : 25643

افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی نسبت به سال گذشته در اصفهان

افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی نسبت به سال گذشته در اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان خبر داد: افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی نسبت به سال گذشته در اصفهان کمکهای مردمی جمع آوری شده برای کمک به نیازمندان و وقف هزینه‌های درمان و معیشت آن‌ها می‌شود و تاکنون همه مبالغ جمع‌آوری شده توزیع شده است. معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان از افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های

Print Friendly, PDF & Email

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان خبر داد:

افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی نسبت به سال گذشته در اصفهان

کمکهای مردمی جمع آوری شده برای کمک به نیازمندان و وقف هزینه‌های درمان و معیشت آن‌ها می‌شود و تاکنون همه مبالغ جمع‌آوری شده توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان از افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی نسبت به سال گذشته در اصفهان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار؛ علی اصغر شاهزیدی بیان کرد: با توجه به شرایط تحت تأثیر کرونا و وجود تحریم‌های ظالمانه، مشارکت مردم همچنان ادامه داشته و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران با افزایش ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده و مردم از کمک به خیریه و بهزیستی دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان پویش ملی همدلی با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح ملی اجرا شد که مجموعاً بیش از ۴ میلیارد تومان کمک مردمی اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این پویش جمع‌آوری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان تصریح کرد: در پویش همدلی ۴۳۸ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره، کفاره، صدقات و نذورات به صورت فیزیکی داشتیم که از این پایگاه‌ها مجموعاً ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: کمکهای مردمی جمع آوری شده برای کمک به نیازمندان و وقف هزینه‌های درمان و معیشت آن‌ها می‌شود و تاکنون همه مبالغ جمع‌آوری شده توزیع شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های الکترونیکی عمدتاً به صورت کارتخوان و کد دستوری USSD و QR Code بود، لازم است که در زمینه پرداخت کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی فرهنگ‌سازی شود تا مردم از هر طریقی که می‌توانند و برایشان آسان‌تر است به نیازمندان کمک کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان گفت: خیران علاقمند به کمک در امور خیر به ترتیب در موارد درمان، مسکن، جهیزیه، ازدواج و آموزش هستند که کمک‌های رسیده از آنها طبق نظرشان هزینه می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.