تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 25655

نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان / دریافت انتقادات و شکایات مردمی با روش‌های متنوع

نظارت مستمر بر جلب رضایت و تکریم ارباب رجوعان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان / دریافت انتقادات و شکایات مردمی با روش‌های متنوع

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره کل جلب رضایت ارباب رجوعان از طریق ارائه خدمات مطلوب است. به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای ارتقا کرامت مردم، (توجه به حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و حفظ صیانت اجتماعی)

Print Friendly, PDF & Email


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: یکی از اهداف اصلی این اداره کل جلب رضایت ارباب رجوعان از طریق ارائه خدمات مطلوب است.

به گزارش دنیای اسرار؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای ارتقا کرامت مردم، (توجه به حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و حفظ صیانت اجتماعی) در اولویت امور راه و شهرسازی استان اصفهان قرار دارد.

وی اذعان داشت: حق برخورداری از کرامت انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، دسترسی آسان و سریع به خدمات اداری، حق رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد بخشی از مصادیق حقوق شهروندی در نظام اداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارکنان این اداره کل در زمینه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از آموزش‌های مستمر بهره مند می‌شوند لذا با معیارهای مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل، نظارت و پیگیری، انجام تحقیقات و بازرسی‌های مستمر و ادواری لازم از کلیه واحدهای مختلف راه و شهرسازی استان و ادارات تابعه را بر عهده دارد عنوان کرد: این حوزه در چارچوب موازین قانونی، ضمن راهنمایی و ارشاد، نحوه خدمت و اجرای ضوابط و فعالیت‌های هر بخش را کنترل می‌کند.

قاری‌قرآن افزود: حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل با ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان، سلامت و ارتقای بازدهی در تمامی زمینه‌های کاری را به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح مقررات و ضوابط مورد بررسی قرار داده و به تبع آن روش‌ها و طرح‌های اصلاحی را پیشنهاد می‌دهد.

وی با بیان اینکه این اداره‌کل در زمان کوتاهی به شکایات مرتبط با حقوق شهروندی پاسخ می‌دهد اظهار کرد: در راستای ارتقای سلامت اداری، رعایت و حفظ حقوق شهروندی، از پنج طریق پاسخگویی شکایات مردم عزیز استان هستیم. این روش‌ها شامل سامانه‌ شهراه (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی )، سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، سامانه سازمان بازرسی، پورتال اداره‌کل و مراجعه حضوری است.

قاری‌قرآن در پایان گفت: این اداره کل همواره برنامه‌ریزی دقیقی در اجرای ماموریت‌های محوله دارد لذا امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملزومات شهروند مداری کوشا باشیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.